Apk utál velem filmet vagy sorozatot nézni. Kezdetben azt hitte, már láttam az összeset. Aztán meg azt, hogy olvastam könyvbe, csak megváltoztatták a film címét, ezért nem emlékszem rá. Most betegesnek tartja, amit csinálok.

Éppen az Odaát (Supernatural) az egyetlen letöltött esti mulatságunk. Én már nagyon unom, mert átlagban 6 perc után meglehetősen nagy valószínűséggel vázolom a történetet (mind a ketten szellemek/a csaj a vérfarkas/be fog kattani a srác/nem szellem, isten az/stb.) Ma este, miután a második részt is elég jól körül írtam (hozzá teszem ez nem az én zsenialitásom, sokkal inkább a sorozatok/filmek gyengesége) kifakadt:

- Csinálj blogot. A fantáziád meg van hozzá. Legalább elütöd az időd. Vagy írj egy könyvet. Lehet lesz olyan jó mint azé a Vass Virágé.....

Szerző: Verde Lunaria  2013.01.17. 22:05 2 komment

Címkék: apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr65023671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2013.01.17. 22:32:16

Ha tudnááá, mi? :D

Verde Lunaria 2013.01.18. 11:15:28

@Sangel:
a blog nyílván olvasmányos lenne neki...

Na de azért az kikérem magamnak, hogy VassVirággal bármiféle összefüggésbe hozzanak. pffff.... :D
süti beállítások módosítása