autos fenekes.jpgMivel neten már oda és vissza megnéztem az összes szóba és nem szóba jöhető autót és azok típusát, és a szemem meg agyam (és ketyegőm) egész sok infóval rendelkezett, tegnap felkerekedtem, és méretes kufferem szkeptikus vizitjének vetettem alá a szóban forgó márkákat. Szigorúan seggel nézve, más szempontokat egyáltalán nem figyelve.

Fiat Punto, az újabb:

A hátsómnak még csak csak elment, de a lábaim nem szeretnek a nyakam körül. Feltehetőleg az vezetőülés kivételével, egyenesen a hátsó sorból irányítva megfelelt volna a kényelmi elvárásaimnak. NEM

Ford Fiesta:

Finnyás a valagam. Csücsült már Focusban, ezért a Fiestát kényelmes cipős, nem is, inkább zoknis doboznak tartja. Ha ingyen adnák, rendben, na de fizetni... Igaz, a lábaim legalább elfértek. NEM

Toyota Yaris:

Óh, azok a kényelmes ülések, kellemesen szétterülni vágyó lábak.... Kissé (nagyon) zavaró helyen a műszer fal (középen). Talán nekem kicsit pici kormány. De a saját méretemnek beállított első üléssel is kissé szűkösen de elfértem hátul. Viszont pindurka a csomagtartó. Óhjaj... Fenekem szerette. Én meg ugye amugyis folyamatosan elfogult vagyok a kicsikével szemben

VW Polo

Elfogult vagyok a VWkkel. És még így is. Golf alatti méretet méretem miatt nem választhatom. De tetszett, egészen biztonságos konzervdoboz érzetet nyújtott.

Opel Corsa

Annyira alacsonyan ültem benne, hogy kicsit tovább képzelve magam a forgalomba emiatt halálfélelmem volt. Olyan kocsi pedig nem kell, amibe reszket a valagam.

Skoda Fabia

Hát ez van. Popó beletesz, váll ellazul, kéz kormányra helyez, és rám tör az "EZ JÓ" érzés. Beülök hátra, terpeszkedek, méregetek, elférek. Csomagtartó tökéletes. És előtör az agy, megerősíti a szívdobogást, miközben a fenék kényelembe helyezi magát. Ár/érték/lehetőség/tetszés arány a maximumon. Ő az igazi.

Szerző: Verde Lunaria  2013.02.12. 13:40 11 komment

Címkék: vélemény autos

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr775076338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2013.02.12. 14:11:55

Most már csak azt nem értem, hogy tényleg van olyan munka ami megér egy autóvásárlást? Mármint, ha Budapesten él az ember. (Ezt leszögezem, még mielőtt azok akik nem itt élnek megesznek reggelire.)

2013.02.12. 14:42:48

@motymoty: Én is agylobot kapok a dugóban, de azt hiszem , ha fontos lenne a megjelenésem, akkor inkább dugóban bosszankodnék, mint villamoson, ahol bármikor rám ülhet egy hajléktalan... ugye, Verde? :)

motymoty 2013.02.12. 14:55:51

@anyuss: Nekem is fontos a megjelenésem (vagyis nekem nem, de sajnos kötelező).

De azt nem tudtam, h villamoson bosszankodni kell. Nem vagyok egy gyakorlott villamosozó.

motymoty 2013.02.12. 15:05:33

@anyuss: Amúgy nem erre gondoltam, hanem arra, h nekem mennyivel kellene több fizetést kapnom azért, h ez megérje. (megvenni, tankolni, biztosítani, parkolni) Nincs ember aki ezt kifizetné.

Attól most tekintsünk el, h azt hiszem nincs az a pénz amiért ezt megtenném. (Sok mindent el tudok képzelni, de azt, h a belvárosban élek és a külvárosban dolgozom, azt nem nagyon.)

Verde Lunaria 2013.02.12. 15:17:43

@motymoty:
Autó vásárlás már legalább egy éve időszerű (baromira kellett volna már kocsi). Ez meg egy szükséges rossz, izé lépés. Márha akarok dolgozni. Vagymi.

@anyuss:
Komolyan szörnyű volt! És ráadásul az a pisiszagú. Már kimostam a kabátom...
(nem csak csövi volt, de vak is....)
Ja, és nem a megjelenés számít, hanem máshogy nem lehet eljutni az új melóhelyre

2013.02.12. 15:29:59

@motymoty: Mindig úgy éreztem h öltönyben vagy kiskosztümben utálnék békávézni. És amikor öltönyös vagy kiskosztümös embereket látok békávézni, mindig úgy tűnik h utálják :)

motymoty 2013.02.12. 15:49:29

@anyuss: Jé, sosem figyeltem. :)

Szerijucus 2013.02.12. 17:22:39

Jól választottál, nekem is az van. Még sosem álltam az út mellett, hogy lerobbant:) Hetedik éve gyűröm. De időszerű lesz egy nagyobb és meg kell válnom tőle.

perenne-2 2013.02.12. 21:48:14

Hurráá. Megvan a megoldás. :-)

Sangel 2013.02.14. 12:20:31

Nah a Nissan szóba se jött úgy látom :D Én, mint Nissan Micra tulajdonos, úgy látom, hogy a Micra pont azért lenne jó a te lábaidnak, mert báár nagyon picinek tűnik az autó, belülről nagyobb, mint egy Honda Civic :) De a Fabia nem rossz döntés, azon tanultam meg vezetni, és az oktatóm is mondta, hogy azt a kocsit lehet rendesen gyötörni, nem romlik :D

Verde Lunaria 2013.02.15. 14:13:59

@Szerijucus:
Már nekem is van :)

@perenne-2:
A megoldás IS :D

@Sangel:
Nagyon bízom, az oktatód igazában :D
süti beállítások módosítása