Tegnap APK lekövérezett, de hozzátette, nem baj, neki tetszenek a töltött galambok, de azért fogyhatnék....

Voltam tavaszra ruhát venni, sokadik próbálkozás után egy üzletben az eladó csajszi segítségét kértem, hogy milyen a ruci rajtam. Hozott egy kisebbet. Felvettem, megkérdeztem a véleményét: "Ez nagyon szexi, nem az előbbi sátorponyva, állati a feneked benne"

Kicsibe vettem üléshuzatot. Igen, szoknyában voltam, és igen, abban próbáltam felöltöztetni Kicsit. Igen, a fenekem a Gellért tér felől haladó forgalom minden résztvevője szemügyre vehette, amire csak akkor döbbentem rá, mikor egy bicajos nagyot rikkantva ráhúzott és tovább száguldott... (alig égett a fejem...)

Na most akkor 2:1 arányban megszavazottnak veszem a fenekem idealitásának létjogosultságát.

Szerző: Verde Lunaria  2013.02.21. 16:14 Szólj hozzá!

Címkék: én apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr285096749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása