Tegnap ez évben először tekertem a melóba bicajjal. Ma másodszor. Igaz azt hittem, hogy ide nem lesz az a lelkesedés, amiért bicajjal járjak. Mégpedig azon okból kifolyólag, hogy az új melóhely a Törökvészi út legeslegeslegtetején leledzik, olyannyira, hogy onnan bármelyik irányba indulok, már csak lefelé tudok gurulni. 7,5 km tömény kaptató. Hát leizzadtam rendesen. Főleg elsőre (az ugyan vasárnap volt, mint próba menet). Tegnap már nem volt olyan vészes, ma pedig egy fenékkel feltekertem. Tök büszke vagyok magamra :) De tényleg. Mondjuk a napom is jól indult, mert kaptam reggelit a Batyinál :) Ma volt BAM reggeli, nem is tudtam róla. Ezért ez mondhatni megalapozta a napom. És már akkor elterveztem, hogy ma erről mindenképpen írok.

Hazafelére "kissé" megváltozott az írni vágyásom hangneme. Tele a város bicajosokkal. Tök jó! Komolyan örülök neki. És mégis... valahol annyira........  mire végig értem a Rakparton, heveny agyvérzés kerülgetett. Tegyük fel, hogy azok, akikkel a Rakparton találkoztam mondjuk, most egy hete kerekeznek városban. Ezután a feltevés után következzék a tömény morgásom, morgás csakis bicajosokról, bicajosoknak:

  1. Miért kell gyereküléses gyerkőcöt cipelő anyukát leszorítani?
  2. Mióta kell a piros lámpát előre szerelni??
  3. Miért kell a gyalogosra kurva anyázni, ha az a szabályos és kétkerekes meg a szabálytalan???
  4. Miért kell az Erzsébet-híd alatti előtti Rakpartról autóknak felkanyarodó amúgy is lassabban menős szakaszon a seggembe jönni úgy, hogy a hátsó kerekem surrog, mert tolja, nyomja a marhája az elsőjével????
  5. Miért kell akkor is előzni a gyalogost, ha egy másik bicajos jön szembe? Itt miért nem lehet lassítani?????
  6. Egyáltalán, a bicaj úton nincs jobb kéz szabály??????
  7. Miért kell 3an egymás mellett tekerni (mindezt olyan lassan, hogy az egyensúlyt már nem lehet megtartani ezért folyton kacsázni, kishíjján összemenni), vihogni, se gyalogost, se bringást el nem engedni???????
  8. Ha van a csini csillivilli rózsaszín (ami megy a csini rózsaszín rucihoz) bicajon csengő, miért nem lehet használni????????
  9. Miért kell 40-el menni a tömött (egyéb bicajosokkal tömött) bicaj úton?????????
  10. A Szabadság hídnál valóban várni kell a zöldre. De mégis, miért kell a várakozók közé 40el behajtani, fellökni a többieket, átszabni a piroson, kockáztatni a saját és mások testi épségét??????????
  11. Ha hirtelen fékeznem kell, mert barom autós kinyitja rám a kocsi ajtaját, akkor a mögöttem jövőnek miért engem kell kurvaanyázni???????????

És ennél sokkal sokkal több minden volt még a fejembe. Na! Szóval dühös vagyok! Legyünk már emberek, vagy hagyjuk ezt az ősmagyar virtust, vagy én nem is tudom hogy mit. Tessék figyelni! EGYMÁSRA! Bicajozni jó, sőt, szuper! Nem akarok így tekerni nap, mint nap.... Legyen minden olyan szép, mint reggel, ahogy indult a nap!

 

Szerző: Verde Lunaria  2011.04.19. 18:41 Szólj hozzá!

Címkék: én bringa

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr612840387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása