-Voltál boltba?

-Drágám... reggel fél8kor mentem el itthonról, most értem haza... nem, nem voltam. Tudod, 20.-a, áfa, riportok, egyebek...

-Már megint nem foglalkozol velem.

-Mondtam, hogy ma későn jövök. Mi kell a boltból?

-Nem kell, én már voltam. Hoztam kenyeret.

-Szuupi. :) KÖSZI

-És végeztél?

-Nem, mondtam, hogy haza kellett hoznom a melót.

-Pf...

-Te is irod a doktorid, nem? Most akkor ma dolgozunk este. Jajj... éhes vagyok. Te ettél már?

-Kénytelen voltam, nélküled, nem tudtam mikor jösz.

-OK.

-Hoztam ám kenyeret.

-Ügyes vagy.

-Téged nem is érdekel.

-De, de igen, de asszem, ez nem olyan nagy szám...

-Téged semmi se érdekel.

-Holnap ingbe mész?

-Persze.

-Akkor vasalok.

-Mért nem reggel? Azt montdat éjfél a határidő.

-Igen, de ha átdolgozom az éjszakát nem fogok nekiállni reggel 7kor neked inget vasalni.

-Egy ing vasalása nem tart sokáig!

-Tudod mit? Hagyjuk! Neked "Menyecske" kell, nem én! Kár hogy tesód választotta. Én nem ő vagyok.

-Téged semmi nem érdekel!!! Inkább elmegyek fürdeni.

-Remek.

 

Szerző: Verde Lunaria  2011.07.20. 20:31 Szólj hozzá!

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr33084441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása