Döntésre jutottam, ma este inni fogok. Elérem a spiccesség állapotát és valahol valakivel valahogy valamikor megyek egyet tomborlni... A nagy káár az, hogy APK max aludni akar... jobb esetben sétálni...

Jajj, és ezt figyeljétek mit találtam:

 

Ők voltak kiskamasz korom nagy kedvencei... Kinek a Backstreet Boys... legalábbis, akkor mindenki BSB-s volt, én meg kilógtam a Five-val a sorból... Mint mindíg... nem is emlékszem, hogy lettem volna valaha homogén eleme az általam ismert társadalmi közegemnek :D

Szerző: Verde Lunaria  2011.08.19. 11:39 Szólj hozzá!

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr413164632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása