Nem, nem, nem, nem.... alapvetően nem szoktam csúnyán beszélni, csak akkor ha, már annyira felhúznak, hogy bárkit bármilyen ártalmatlan eszközzel el tudnék tenni lábalól. És akkor lássuk az első számú célpontokat:

Ba'zmeeee PORTORHOS KISSEBBSÉG! Nem, egyáltalán kurvára nem érdekel, hogy éjjel 3kor az ablak alatt kell élni a családi életetek, hogy ki kivel dugott félre, és hogy a gyerek nem az övé, hanem a másik boxosé, akivel amúgy együtt rámolták ki a... és kurvára nem érdekel, hogy fel nyomja a rendőrésgen, az meg pláne nem, hogy a csókát végül az asszony veri meg. Kussolva húzzátok meg magatok, és örüljetek, hogy baszottul eltartalak titeket, fizetem az orvosotok, a gyereked kajáját, a kurvád, seggvakarásod, és még mindemelett ki tudja, hány pohár piát ittál az ellopott bicajom árából!

Ba'zmeeeeeee IDIÓTA ALKOHOLISTA SZAKMUNKÁS! Nekem ne csöngess be reggel 6kor, hogy "teccik éteni, eztet most megin meg köll csinálni, mer a Szakinak kiadta a Főnök, mer múlt héten a Pista nem csinálhatta meg mer sűrgős dolga volt, de kis kezit csókolom, nem járunk ám nagy kosszal, és már megyünk is és tényleg nem amradunk sokáig, nem fel se kell öltöznie, be teccik engedni? Nem iszunk ám mink munkaidőben, de az a kávé amit most főzöt az jól jönne....  Ja, hogy magának főzte? Jaj, kiskezit csókolom a világért se főzzön másikat, el csinálgatujk mink a dolgunk itten szépen lassacskán.... De drága kedveske, hogy is hívják aranyos? ...egy kis kisérő nincs a kávé mellé? Há tuggya... Naaaaaa, nem azé minha mink innánk munkaidőben...." Erre csak annyit, hogy ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!

Ba'zmeeeeeeeeeeee IDIÓTA BOLTI PÉNZTÁROS! Hogy a jó fészkes fenébe lehetsz olyan ki.baszott ostoba, hogy a mocskos kezeddel kiveszed a magos kenyerem a zacskóból mer az f.szom aranykeretes szemüveged lencséje már baromira nem jó ezért az orrod elé dugva rászuszogva a kenyérre nézed a nevét, ahelyett, hogy engem kérdeznél????

Ba'zmeeeeeeeeeeeeeee IDIÓTA AUTÓS! Lehet, hogy nő vagyok, lehet, hogy kövér vagyok, de cseszd meg, jó a bicajom, és simán tudok forgalomban 30al menni vele. Gyorsabban ahogy te araszolsz a lusta segged meresztve. Bazd meg, hogy rámhúzod a kormányt és utána még te intessz be nekem! Bazd meg, hogy a kerékpár sávban parkolsz, bazd meg mert kinyitod a kocsiajtót, holott látod, hogy jövök, bazd meg, mert nem adsz elsőbbséget.... Bazd meg, mert azt hiszed, hogy az autó az egyetlen és pótolhatatlan közlekedési eszköz, és mindenki le van szarva

Ba'zmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee GYALOGOS! Mert lelépsz elém a piros lámpánál, vagy mert csak tátott szájjal állsz és bámulsz és várod, hogy keresztül hajtsak rajtad, vagy bazmeg, mert mikor tolom a járdán a bicajt, háborogsz, hogy ez nem ide való, bazmeg, mert lelépsz az autós elé, akibe ezért belemennek hátulról, és mák, hogy én akkor nem mentem 30al, mert én is belecsúsztam volna. Ba'zmeeeeeee, mert kurva bamba vagy!

Ba'zmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee KÖZÜZEMI SZOLGÁLTATÁST VÉGZŐ ÖSSZES SZERV! mert nem lehet őket elérni, hogy az óraállásokat bediktáljam.....

Na..........

Szerző: Verde Lunaria  2011.09.13. 10:26 2 komment

Címkék: én emberek

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr483222651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2011.09.14. 15:49:34

Ez aztán jóféle dühkitörés volt :)) Remélem jobban is érzed magad már tőle, hogy kiadtad magadból!!!

Verde Lunaria 2011.09.14. 15:59:25

@Sangel: :D le kellett higgadnom :D különben a blikk és egyéb csodás hírhordozók címlapján végeztem volna a "kiskanalas gyilkos ámokfutása" címmel.
:D
süti beállítások módosítása