Tudom, tudom... talán a tokaji csapatépítő mindenkit jobban érdekelne... de most, nem tudok erről írni...

Volt egy blog. A kedvenceim egyik legkedvencebbike: zolivagyok.blog.hu

Csomó ötletet, bátorságot, kedvet, nevetést, mérgelődést, okosságot, életérzést "loptam" innen. Zoli párja Björk volt. Imádtam róluk olvasni, mindig olyan idilli volt, annyira szerettem, ahogy szeretik egymást, ahogy Zoli szereti Björköt...

...csapatépítőn korábban keltem mint a többiek, és mire jó az okostelefon, ha nem arra, hogy kicsit netezzünk....

.... "Zoli voltam"......

ez volt az utolsó bejegyzés címe. Baromira nem értettem. Elolvastam egyszer, elolvastam kétszer..... Zoli búcsúzott tőlünk, olvasóitól, mert Björkkel útjaik elválnak, és Zoli nem folytatja a blogot... Nem írt okot, nem szidott senkit... csak közölte velünk...

Annyira szar ez... annyira elkeserít.... annyira fáj nekem is....

... és azért fáj nekem, mert talán ŐK ketten voltak az utolsó mentsváram,  hogy van igazi, tiszta szeretet, hogy létezik a boldog örökkön-örökké...

... nem létezik... tényleg nincs örökkön-örökké....

http://zolivagyok.blog.hu/

 

 

Szerző: Verde Lunaria  2011.09.26. 09:17 Szólj hozzá!

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr993257051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása