ez itt a kérdés! Dögös vörös, a végzet asszonya... De nem az a konfekció vörös. Olyan igazi tüzes, eredeti, de nem narancssárga vörös...

Már mióta agyalok ezen a kérdésen. Zöld szemem van, világos bőröm, most jó 10 kg túlsúlyom (ergo kövér diszno)... A fejemben jól állna a vörös, de...

Nincs merszem? A természetes fekete szemöldököm, és a nem tökéletes porcelán bőröm, és a 184 cm-s magasságom... Túl feltűnő, hivalkodó, nagydarab jelenség lennék vele, mégha meg is találnám az igazi vöröst, amit szeretnék...

Hiszen nem is találom azt a hajszínt... És nincs aki megerősítenie, hogy igen, ez az! EZ a te szined. Bár hugom fodrász, és szerinte nagyon tuti lenne, ha kicsit rászoliznék.... De szoliba se akarok menni... Tegyem tönkre a bőröm? Így is olyan.... pflplf... kényes....

És persze, mi van ha ledobja? Meg mi van ha nem is állna jól, mert ez csak valami hülye tévképzetem, mondta tesóm, ez az egyik legnezebben visszaállítható hajszín....

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.......... Mi legyen? Mi legyen? Mi legyen? Mi legyen? Mi legyen? Mi legyen??????

Holnap megyek fodrászkellék boltba, és veszek (vagy nem veszek) festéket. Már előre sajnálom az eladót, hogy mennyit fogok tanakodni, meg picsogni, hogy de akkor ez most szééép? Tényleg széééép? Nem műűűű? Ugye nem ilyen van minden szembe jövő nőnek? Ugy-e neeeeeeeeeM?! Aha... vagy egy árnyalattal inkább abból? Vagy a másikból? Magaszerint? Neeeeeeem... az ár nem számít.... na jó, de azért ne akarja rám sózni a legméregdrágábbat.....

Mindezt amiatt a hülye ősz hajszál miatt.... Komolyan....Öreg vagyok már a kísérletezéshez...

Na mi legyen????????

 

Szerző: Verde Lunaria  2011.09.29. 17:07 3 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr403265486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2011.10.01. 09:09:45

Én egy három hónapja vagyok vörös. rezes vörös a hajam és a szemem nekem is zöld. fodrász is vagyok és jövőhéten megyek szőkíttetni a hajam :D
Nem rossz szín a vörös. Nem kihívó és feltűnő leszel tőle, hanem feltüzelő. a szőke a feltűnő amúgy.
Nekem csak pozitív élményeim vannak a vörös hajjal kapcsolatban. és egy jó tipp, illetve minden :D A vörös hajszín a zöld szeműeknek áll a legjobban, és szinte az összes zöld szeműnek jól áll!!!!
próbáld ki!!! Nem az a legnehezebben eltüntethető szín, hanem a fekete és a szőke. :) Ne aggódj ilyeneken!!!!

Sangel 2011.10.01. 09:09:45

Ahjjjj, már megint nem érkezett meg a bejegyzésem... azt hiszem sürgősen meg kell csináltatnom a gépet, mert lefagy folyton :D szóval csak annyit írtam még jó múltkor erre, hogy én most az vagyok, most váltok szőkére, és csak javasolni tudom, mert a vörös szín nem feltűnést kelt, hanem érzékiséget és tüzességet sugározz... nálam bejött nagyon a vörös... jah és!!! A zöld szeműeknek általában minden szín illik. De a vörös meg legfőképpen nekik!! Szóval hajrááá!!! :))

Verde Lunaria 2011.10.01. 10:17:12

@Sangel: Láttam a kommented, csak telóról nem tudtam beengedni. :D
Köszönöm a segítséget. Hajszín meg van. Holnap meg A NAGY NAP :D
Majd megírom az eredményt. :)
süti beállítások módosítása