Nem értem…. mi ez a ruha rajtam…. fehér, A-vonal, valaha talán fehér volt, meg hosszú? Most a térdemig ér, sifon? selyem? Nem is tudom…. a térdem alatt durván leszabták az alját… az anyag foszlik, és piszkos. Hol vagyok? Pesten, de hogy kerül a fertődi kastély Pestre? Azok ott Anyuék? Igen, az egész család. Apu, Anyu, két húgom.  A földig érő ablak mögött. Miért nem jönnek ide? Miért állnak olyan messze? Apu miért olyan… zord(?), úgy vannak felöltözve, mint a diploma osztómkor…  Oda akarok menni… Nem lehet. Mennem kell. Drót böködi a kezem. Csokor?! Büdös. Vagyis olyan régi, áporodott szaga van. Sietek….

…nem értem, ez most az esküvőm? APK? Nem látom. Őhozzá megyek feleségül? Nem tudom. Nem is érdekel… Anyuék miért nem jönnek be? Hol vannak? ha ez az esküvőm… miért nincsenek itt. A nézőket, vagy vendégeket vagy tudja fene kicsodákat nem is ismerem, talán néhány APK rokona, és dirigálnak? Vagy utasítgatnak? Nem értem mi történik… Hozzámentem volna APK-hoz? Tényleg nem érdekel…  Anyuék miért nincsenek itt velem? Kit érdekel, hogy ez az esküvőm, hol a családom? Még mindig az üvegen túl ácsorognak talán? Miért nem jönnek be? Nem engedik be őket, most tényleg azt mondta valaki, hogy ők erre nem méltók(?!) Ezt most Torzsa mondta?....

… nem értem. Ez a gyűrű pontosan olyan, mint amit szeretnék jegygyűrűnek. Csodaszép…. de, de mi ez a tetoválás az ujjamon? Mi? Talán egy dátum, meg egy név? Mit keres ez itt? És miért nem tudom elolvasni? Meseszép ez a gyűrű… csak kicsit nagy… mi ez a kis pöcök az oldalán? Ezt ki lehet nyitni? Ebben van még egy gyűrű? Egy ronda nagy titkos fehér műanyag gyűrű, kövekkel kirakva. Ez is nyílik… hmm…. háromféle „királynős” gyűrű van benne, egy arany, egy ezüst és egy bizsu. Miért? Minek? Mi ez? Miért ennyi gyűrű?  És mi ez a tetoválás? Miért nem emlékszem mikor készült? Miért a gyűrűs ujjamon van? Sietnem kell… Visszazárom a gyűrűket… A külső gyűrű csodás, tényleg ilyet szeretnék, de mi van a többivel? Miért rejt annyi más gyűrűt? Minek? Sietnem kell. Hívnak….

….nem értem.  Ez az én esküvőm. Én vagyok a menyasszony. Ott a gyűrű az ujjamon. De miért vagyok mezítláb? És miért ilyen undorítóan megtépázott a ruhám? És hol van Anyu? Miért nem voltak itt? Kik ezek az emberek? Meg kell keresnem Anyuékat… Hol lehetnek? Kinn! Ott vannak még az ablak túloldalán. Mérges vagyok. Miért nem voltak az esküvőmön? Erre nincs magyarázat, erre nincs kifogás. Ott kellett volna lenniük. Megvannak. Rájuk zúdítom a miérteket. A hangom… olyan hisztis… olyan határozott… olyan kegyetlen… azt mondják, hogy nem volt helyük? Hogy APk-ék elfoglalták az összes helyet. Vagy nem APK-ék. Hogy ők oda nem méltóak? Nincs többé ott helyük. Nincs itt helyük.  Mi van? Nem értem…

Nem értem. Szinte futok  a fertődi kastély, (vagy talán a kopaszigát, esetleg más?) park kavicsos útján…. Férjhez mentem volna? Mi történt? Ez agyűrű… csodaszép.. de mi van benne? Miért van benne… dühös vagyok és félek… és azt akarom, hogy a családom velem legyen, hogy mellettem legyen… Mi ez az egész?

Nem értem… félek, haragszom, csalódtam, félek….

Szerző: Verde Lunaria  2011.11.24. 17:34 3 komment

Címkék: család én álom

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr583408959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2011.11.25. 11:44:02

Az én magyarázatom, de csak a gondolataim menete, hogy:
1. A családod azért nem tudott ott lenni veled, mert benned van a tiltakozás APK családja felé. És mivel mindent rád akar erőszakolni Torzsa és te engedsz is neki, ezért van csak az ő családi részlegük a rendes helyszínen, mert megint ő győzött.(felhalmozódott feszültség felé)
2. A gyűrűd azért olyan csodálatos, mert tudod, hogy APK lenne a megfelelő személy arra, hogy megállapodj mellette, de mint ahogyan a csodálatos gyűrű is rejt másik két gyűrűt, amik már nem olyanok, mint amilyet szeretnél, mert, SZSZ és Csoki sem az az ember, akikben megvan minden, ami Neked kell. Mindegyikben van egy olyan felülmúlhatatlan, kijavíthatatlan hiba, ami miatt, csak a szívedben őrzöd őket(gyűrűdben), a felszín alatt.
3.A ruha és a virág azért ilyen ósdi, mert az te Önmagad vagy, ha APK mellett vagy. És ebből ki akarsz törni.

Nah de ezek csak az én gondolataim :)

Verde Lunaria 2011.11.25. 13:20:16

@Sangel: :) én is elkezdtem magyarázgatni magamnak...
az biztos, hogy azért voltam olyan koszos, az álmomban is, mert mocskos ez az egész helyzet...
Anyuék talán azért nem jöttek be, mert látják, tudják, hogy nem jó nekem APKval... egy anya meg pláne érzi ezt.
Gyűrű... A felszín szép, csak a belseje hamis. Hiszen kívülről ez egy ideális gimis szerelem, milyen szééép...
A többit nem értem :D
Bár ez is csak egy belemagyarázás... nem volt véletlen telehold?! :D

Sangel 2011.11.25. 15:03:19

@Verde Lunaria: Hááát telihold nem volt, az 10-én volt :D

Én hiszek az álmokban és a jelentésükben is :) Szóval szerintem nem belemagyarázás :)
süti beállítások módosítása