Ahogy kómáztam be melóhelyre, akaratlanul is tanuja lettem egy néni és bácsi beszélgetésének. A néni csicsergő, örömteli hangon újságolta a bácsinak:

"Én oollyan boldog voltam. Meghívtak a gyászmisére! Gyönyörű volt. Ilyen szépet én még sose láttam. Ott volt az egész család. Az unokái mind. Aranyos kis gömbölyű gyerekek. Igen szép gyászmise volt. Én olyan boldog vagyok, hogy ott voltam. Nagyon szép temetés volt. Mindenki olyan szép volt. Igen szépek voltak."

 

Szerző: Verde Lunaria  2011.12.16. 10:45 Szólj hozzá!

Címkék: abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr493468153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása