Már mindenki ajándéka elkészült. Mindenki ajándékát megvettem, becsomagoltam elrejtettem. A többségéről posztot is írtam, jóval rosszal, könnyel és derűvel fűszerezve. És most jöjjön az én listám. Egy ideje már ezen jár az eszem, hogy vajon én mit kérjek a szeretet ünnepén?

Skizofrén személyiségem természetesen meghasonlik ebben a kérdésben, és két fő csoportra különül el. Az egyik egy teljesen gyermeki lista, a másik túlontúl felnőttes. Mind a kettő boldoggá tenne, persze, mind máshogy.

Hát akkor nézzük őket. A listáim. Elsőként a gyerek-lista:

  1. A szép fehér kindle e-book olvasó (hogy ne kelljen a 800 oldalas könyveimmel szenvednem a villamoson)
  2. A newyorker-es zöld táska (több mint tökéletes, és zöld még nincs)
  3. Kyle Minouge Sweet Darling parfümje (egyik nagyon nagy kedvencem)
  4. Meleg hosszú pizsit (hosszú hideg estékre melegiteni)
  5. A zöld swarovski nyakláncot és hozzá fülbevalót (mert ebből sose elég)
  6. Csoki fondu készletet (a bennem élő csokoládé faló szörnyetegnek)
  7. Kurt Vonnegut: A lét elviselhetetlen könnyűsége (hátha rálelek a válaszra)
  8. Buttlers-es ólomkristály pezsgős poharakat (talán egyszer alkalom is lenne hozzá)
  9. Báránybőr kesztyűt. (a mostani sem nem elegáns, sem nem meleg)
  10. Monopoly társas játékot (még sosem volt és sose játszottam vele... szeretnék)

 És akkor nézzük a felnőtt kívánság listám:

  1. Laposnézés bocsánatát elnyerni. Visszakapni őt.
  2. Stabil gazdaságot, fellendülést.
  3. Torzsának hosszú egészséges életet
  4. Stressz mentes, jól fizető, BIZTOS munkahelyet.
  5. Nyugalmat.
  6. Tisztán látás képességét
  7. Igaz és őszinte szerelmet
  8. Hazugságok nélküli életet
  9. Egészséget
  10. Erőt, kitartást és a belátás képességét.

Kicsit más ez a lista. És a 20-ból ez utóbbi 10-nek örülnék, örülök igazán. Ha csak egyet választhatnék.... Ha csak egyetlen egy kívánságom lehetne a teljes jövő évre, és ezért sok minden másról le kellene mondanom, akkor az az egyetlen egy Laposnézés lenne. Hogy vele újra őszinte lehessek, hogy újra minden ugyanaz legyen, mint akkor régen. Réges réges réges réges régen...

Persze hálátlan sem vagyok. Köszönöm Nektek Égiek ezt az évet. Minden jót és szépet, minden okítást és tanulságot. Minden terhet, amitől erősebb lettem, és minden reménysugarat, ami segített kimozdulni a mélypontokról. Minden szerettemet, és minden ellenségem akik velem voltak, ha akartam, és ha nem, és ezzel segítettek előre mennem. És köszönet Nektek is, akik olvastok. Sokat jelent. Köszönöm.

 

Szerző: Verde Lunaria  2011.12.23. 17:13 Szólj hozzá!

Címkék: én hellókarácsony kari

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr143491493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása