Szögezzük le, hogy nincsenek túlzott elvárásaim magammal szemben fogyókúra terén, de azért EZ mégiscsak megbotránkoztató.

Botrány, mert nem eszek vacsorát, felét eszem napközben a szokott mennyiségnek és heti 3 torna. Ebből kettő spinning és egy úszás. Meg szauna. Meg most komolyan... Hát na! Hogy egyetlen árva deka se kúszott lejebb rólam január elseje óta...  Hát most mégis?! Mégis türelmetlen vagyok? Vagy valamit baromi rosszul csinálok...

Nem fogom feladni, nem lesz vacsora, meg semmi ilyesmi...

De... de ez nekem kínzás... én szeretek enni. Szeretek jókat enni. Nem sokat, csak jó kajákat. Finomakat... Házikosztot... Ínyencségeket... És oké, hogy lemondok egy csomo mindenről, de most komolyan... legalább érné meg...  Lenne eredménye...

Most úgy bedönteném ezt az egész "elképzelésem", és állnék neki bekajálni Anyu isteni rakottkrumplijából.... De megnéztem a karácsonyi fényképeket, és több, mint siralmas a helyzet. Ennyire kövér még sose voltam. Vagy voltam, csak nem készült fénykép és nem néztem mérleget... Áh....

Hatékonyság kell ide. Ennél nagyobb hatásfokú módszer (méghogy APK mérnöki szakzsargonjából nem ragad át rám semmmi).

Komolyan várom az ötleteket...

Szerző: Verde Lunaria  2012.01.21. 10:46 5 komment

Címkék: én kesergés csokipoci

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr833616537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.01.21. 11:32:12

regi.agyragobogar.com/archives/2011/11/05/A_kedv/

itt van pár tipp
indavideo.hu/video/A_fogyas_10_titka_raadasul_egyszeren_kivitelezhetok

amit még csináltam egy alkalommal: lemértem minden kajának a súlyát amit kitettem az asztalra, vacsorázás előtt, majd a végén is és kiszámítottam mennyi fogyott el. Egészen meglepő volt, hogy a "keveset ettünk" mégis milyen sok volt a végén.

a testépítők... ott kell körülnézni mert ha hiszed ha nem, ők értenek a legjobban a zsír égetéshez

és itt van még egy videó a sétáról (a kommentekben) sport.agyragobogar.com/nem-jol.html

Verde Lunaria 2012.01.21. 15:51:47

@shhhhhhhhhhhtttt:
Köszi :)
Tanulságos... kajanaplót fogok vezetni

Gabbá 2012.01.21. 18:30:45

Kedves Lunaria!
Most olvastam a gondodat, hogy nem jött le semmi súly rólad január elejétól, pedig edzel.Csak az nem mindegy, hogy hogyan. Én is ezzel a problémával küszködtem. Tudom javasolni, hogy olvassad blogomat, mert már 4. éve edzek rendszeresen és a súlyomat tartom. És ami számodra fontos, rendesen eszem, mindent, amit csak megkívánok.
Ha esetleg kérdéseid lennének, akkor kommenteljél a blogomra.
http.//thecoach.blog.hu

Üdv.: Gabbá

Verde Lunaria 2012.01.21. 23:59:17

@Gabbá:
Köszönöm, betettelek feed-be...
(bár a legnagyobb probléma tutira az ülőmunka, meg a nem megfelelő kajamennyiség) :)

Gabbá 2012.01.22. 18:13:50

@Verde Lunaria:
Az ülőmunka ellen is lehet védekezni. Mindig gyalogolni kell, emeletre fel-le. Óránként tíz percet kellene átmozgatni az ízületeket, persze ha a cég ehhez hozzájárul. A kaja nem gond, mert ha többet mozog az ember, több kalóriát éget el, mint amennyit az ételekkel bevisz. Ennyi a trükk. A szervezet először zsírt éget, majd elkezd fehérjét égetni, de ezt csak a folyamatos edzés 4-5-6. órája után. A mozgásban van egy ajánlott pulzusszám, hogy az ember pontosan tudja, hogy mikor égeti a zsírt. Ez úgy hangzik, hogy a 220-ból kivonjuk az életkorunkat. Majd ezt a számot megszorozzuk 0,65 és 0,75-tel. Az így kapott számérték azt mutatja, hogy a mikor edzünk, akkor e két pulzus érték között dolgozunk, akkor a zsírunk fogy. DE... Ez csak hozzávetőlegesen 40 percnyi folyamatos edzés után indul be. Addig mást éget a szervezet: vércukor, májban raktározott cukor stb.

Üdv.: Gabbá
süti beállítások módosítása