Nem vagyok egy könnyen őszülő típus. Nem úgy őszülök, ahogy a normális ember, hogy szépen, ahogy az idő hozza. Én stressz-őszülök. Ma reggelre például a jobb szemöldökömben egy CSÍK őszült meg.

Kitépni nem lehet, mert akkor erősen androgűn külsőm lenne, és nem is tudom, hogy van-e értelme... Átmeneti megoldásként szempillaspirállal átfestettem.

Hm... kíváncsi vagyok, hogy vajon a festék alatt hány ősz hajszálam lett tegnap.

Az őszülés okáról pedig majd egyszer.

Most drukkoljatok, hogy a mítingen ne szédüljek le a székről a másnaposságtól. Vagy hogy ne történjen semmi egyéb szörnyűség...

Szerző: Verde Lunaria  2012.01.25. 09:17 Szólj hozzá!

Címkék: munka én tény

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr23752237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása