Hajnali fél négykor fulladva ébredtem. A szám kiszáradt, a nyelvem a szájpadlásomra gyógyult, a torkomba homokot szórtak, az orrom pedig egész eccerűen nem funkcionált. Mivel a fal mellé van tolva az ágyunk, ezért a végébe kellett vonszolnom magam, ahol a papucsom is leledzett, hogy kimenjek a konyhába némi folyadékért, mielőtt a sivatagi szárazság megöl.

Ahogy az ágy szélén ülve kitapogattam a papucsom, felhúztam, és felálltam, avval a lendülettel össze is estem. A vádliaim pokolian fájtak, és képtelenek voltak elbírni. Remegett mind a két lábam, én hápogva ültem a földön és dajkáltam az immár agyonvert térdeimet, mire APK fordult álmában egyet és csak annyit mondott, hogy nem igaz, hogy nem tudok csendbe maradni.

Kiküzdöttem magam a konyhába, főztem egy teát, lassan megiszogattam, vettem egy forró zuhanyt, csepegtettem az orromba, és maszírozgattam a vádlim, majd visszabújtam olyan 5 óra tájban, és olvastam. Kb olyan fél 9ig. Akkor elálmosodtam, és visszaaludtam.

Megint rémálmok. Mert szerintem az, hogy kedélyesen, tegeződve cseverészek törökülésben ülve egy forrócsoki nyalogtva Fellegivel és Orbán Vikivel. Hangsúlyozom, ez egy politika mentes blog, ahogy amennyire lehet, az életem is az. Mégis... Ilyen f.szságot álmodni.

De még úgy aludtam volna, annyira tudtam volna még aludni, mikor APK fél 11kor ébresztetett, hogy hát átaludtuk ám a délelőttöt és most én is, nem ám csak ő, és vigyorgott. Én meg aludtam volna még.

Felhúzózkodtam az ágyban, hozott addigra teát, és mesélte kedélyesen, hogy azt álmodta, én összetörtem magam az éjjel... majd felvilágosítottam.  Hát először kiakadt, majd röhögött, végül nem hitte el, hogy nem tudok lábra állni. Ismét próbálkoztam, de addigra ismét beállt az izom a vádlimban és nem ment.

Jó 10 perc masszírzás és nyújtás után sikerült úgy mennem, mint egy éppen beszart cowboy-nak, akik Quasimodo-t készül alakítani a Nemzetiben. És erre a mozgásképtelenségemre még rájátszott a takony.

Így vasárnap csak annyit bírtam megtenni, hogy hosszas masszírzás után elmentünk kajálni kínaiba, aztán vissza, és szószerint ágynak esve végig aludtam az egész napot.

Este 8kor megébredtem, vettem egy kurva meleg fürdőt, ittam egy coldrexet, és már ma is lett, reggel fél7....

... a talapra állásért és lélegzetvételért folytatott harcom egy újabb sanyarú és gyötrelmes fejezete ez a mai....

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.02.06. 15:00 10 komment

Címkék: én álom

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr364072000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2012.02.06. 19:50:33

Erdekes en is hasonloan voltam a 7vegen. Szombaton csak vonszoltam magam a szallodaban, azt hittem csak a vernyomasom ereszkedett arokba, a szombat mar az orrfujase, meg a torokfajase volt. En ugy nez ki viszont most meguszom. Te jobban vagy mar?

Verde Lunaria 2012.02.07. 07:37:25

@Szvetlana:
köszi, takonyilag jobban, de vádliilag... Most épp ott tartok, nem bírok lábra állni. Ezért ma megint itthon maradok, felpolcolom, és melegvizezem. Bármi tippet szivesen veszek a szétment vádlizmok helyre tételére :D

@kozgaztanar:
Köszönöm :)

motymoty 2012.02.07. 09:15:44

Jobbulást. Hogy sikerült ennyire kicsinálnod a vádlidat?

Verde Lunaria 2012.02.07. 09:34:34

@motymoty:
szeritnem a pénteki edzés csinálta ki. Szinte végig vádlit erősítettünk.

motymoty 2012.02.07. 09:37:26

@Verde Lunaria: Fura soha nem jutna eszembe vádlit erősíten. A tánctól megerősödött, már az sem tetszik, pedig biztos vagyok benne, hogy csak nekem tűnik fel.

Verde Lunaria 2012.02.07. 09:45:33

@motymoty:
többet az életbe nem fogok ráerősíteni én se az fix.

díva naíva 2012.02.07. 15:32:17

@Verde Lunaria: az idő meggyógyítja, addig meg élvezd már a hömbölgést, légysziiii :)

Verde Lunaria 2012.02.07. 15:49:29

@díva naíva:
hömbölögni akkor jó, ha nem unatkozik közbe az ember és a levegővételért nem kell megküzdenie :D
süti beállítások módosítása