1 db Tuccano bordó női laptop táska, eszmei értéke: az első bónuszomból vettem,munkás éveim nagy részét végig kísérte

1 db céges Lenovo laptop, eszmei értéke: a gép maga nem, a rajta tárolt anyagok viszont annál inkább. Egy csomó zene, millió letöltött kép, és persze, csak a gépre mentett befejezésre váró melók

1 db ezüst-arany Parker toll, eszmei értéke: ezzel írtam az érettségim, a legtöbb vizsgám a fősulin, ezzel írtam alá az összes munkaszerződésem

1 db Sony mp3 lejátszó, eszmei értéke: az első saját lejátszóm, 5 éve megvolt, igaz már betegeskedett, de rengeteg olyan zene (a sony hülye egyedi progija miatt) ami csak azon volt és emlék, és még az előadót se tudom

8 db M30as, eszmei értéke: a családom adópapírjai, ki fognak nyírni, hogy újra kell őket kérniük, mert a bevallás, na azt még nem csináltam meg.

1 db Kyle Minouge Sweet Darling parfüm, eszmei értéke: karácsonyra kaptam ajándékba

1 db tükrös összecsukható fésű, eszmei értéke: nincs, pénzértéke 1.100 Ft

1 db MaxFactor szempilla spirál, eszmei értéke: nincs, pénzértéke 2.000 Ft

1 csomag Orbit, eszmei értéke: azért jól jött volna a borozás után

6 szem Cataflan, eszmei értéke: most majd azt fogja hinni a doki, hogy nem is a migrénemre kell, hanem hogy drogozok, 3 hete váltottam ki

2 zacskó Coldrex, eszmei értéke: nincs, pénzértéke: talán 200 Ft

2 db BKV gyűjtőjegy, eszmei értéke: nincs, pénzértéke: felbecsülhetetlen volt, amikor nem volt bérletem és jött egy ellenőr talán

2 csomag pzs, eszmei értéke nincs pénzértéke: 20 Ft

1 zacskó szőlőcukor, eszmei értéke nincs, pénzértéke 150 Ft

1 pár csíkos, vastag térdzokni, eszmei értéke: még a koliban vettem...

1 db könyv S. Meyer: A burok, eszmei értéke: Sangel ajánlotta, és nagyon tetszett, és nem fejezhettem be...

1 pár ezüst fülbevaló, eszmei érték: húgoméktól kaptam ajándékba

1 db kulcscsomó eszmei értéke: 15 éve azon gyűjtögetem a kulcstartókat. Minden kulcstartó egy ember, egy életszakasz, egy emlék. Volt rajta kulcstartó Nagyimtól, Anyutól, középsulis barátnőtől, tesómtól, Laposnézéstől, APK-tól amit a megismerkedésünkkor kaptam, a koleszos szobakulcsom, a régi íróasztal fiókom kulcsa, basszus... a bicajlakatom kulcsai (ez most jutott eszembe), a bicajom persze le van zárva, és a kulcsok a táskámba, pótkulcs a kulcscsomómon...

1 db könyvjelző, eszmei értéke: 1996-ban Nagyim küldte ezt a képeslapot születésnapomra. Aláírt Ő, Nagypapám, Nagybátyám. Sajnos már egyikük sincs közöttünk. Pótolhatatlan.

 

 

 

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.02.17. 14:20 8 komment

Címkék: én segítség kesergés

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr784123818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2012.02.17. 15:08:26

Hogy rohadna le a keze, aki elvitte :S Ajjjhh basszus... én még reménykedtem az előbbi posztnál, h csak annyi... )mindig időrendbe olvasok) de ajjjhhh ez basszus elég fránya dolog. A burkot kölcsön tudom adni, ha kell:) de az emlékeket nem adhatom vissza :/ Zenéket szerezhetek neked :/ sajnálom.... Szólj, ha segíthetek vmiben...

Verde Lunaria 2012.02.17. 16:29:53

@Sangel:
hát köszi... ha látnád esetleg a laptopom, vagy a kulcscsomóm... De ha csak a képeslapommal találkozol :)
Igazából semmit nem lehet tenni... :S

szittyazoli 2012.02.17. 16:40:42

:( sajnálom.
(a kulccsomóim nekem is mindig emlékkönyvek szoktak e lenni azon kívül hogy kulcs csomók ) amiket aztán öt-hat- tíz évente elhagyok...

a bejáratti zárakat (is) mindenkép kéne nálatok cserélni, mert cuccban lévő esetleges infó alapján könnyen megtalálhatják a az ajtót és lakást is hozzá (és akkor még ennél is nagyobb a baj)... általában ezek a szarháziak nem "csak" magányos farkasként hanem szervezet csoportokként dolgoznak...

Verde Lunaria 2012.02.17. 16:44:55

@szittyazoli:
igen, a zárcsere már megtörtént. cégnél meg jövő héten lesz...

Az a szerencse, hogy névjegykártyám maradt csak a táskában, semmi egyéb, amiből címet tudnának szerezni.
De attól még nagyon félek, hogy.... Most sokáig sztem "rettegve" megyek haza.

2012.02.17. 16:55:16

Jesszus. Sajnálom.
Tőlünk is loptak már sok mindent. Mocsok dolog.

motymoty 2012.02.18. 11:05:05

Hozzánk betörtek pár éve, és úgy vittek el nagyon sok mindent, ami nekem fontos volt.

idegszaggató 2012.02.18. 23:02:42

Aranyos, hogy a térdzoknihoz nem került ár.
Sajnos a rohadékok mindig az alkalmat lesik.
A helyedben beszereznék egy piros táskát és egy medvecsapdát. Kitenném ugyanoda mindkettőt.

Verde Lunaria 2012.02.21. 10:38:11

@idegszaggató:
A térdzokni is emlék, az emlékeknek nincs ára :(

Csapda állítás megvolt... Persze, semmi nem történt.
süti beállítások módosítása