... összejött most minden...

mivel ellopták a laptopom, nem tudtam a megszokott mennyiséget melózni, le is maradtam, el is csúsztam így mindennel, így ha egyszer csak kapok gépet, olyan mennyiségű szar ömlik a nyakamba, amiről fogalmam sincs, hogy fogom hárítani....

ígyis, kések minden határidővel, mert a gép, aminél ülök, hát... csiga lassú....

lelkileg ez az egész leamortizált. Az, hogy egy csomó fontos, személyes dolgom eltűnt, hogy dühöngök magamon, hogy ilyen idióta vagyok, és az, hogy valahogy mégis tök érzéketlenül fogadtam ezt az egészet. Nem bőgtem a zuhany alatt, nem sírtam senkinek, csak harcoltam, hogy legyetek kedvesek ne baleknak nézni. Inkább fáradt... nem is... fásult vagyok...

apk és az örökös viták a semmiségen, mondjuk azon, hogy 750 ft ért vettem fogkefét...

hugaim, PlázaCica....

hogy nem tudok aludni....

és ide sincs időm írni... pedig kedvem lenne

csak se erőm, se időm, se energiám

Szerző: Verde Lunaria  2012.02.21. 18:33 3 komment

Címkék: kesergés

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr484159801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idegszaggató 2012.02.22. 11:28:18

Sebaj, max kevesebbet fogunk olvasni :)

Kitartás! Túljutsz rajta.

...hacsak nem raktad a medvecsapdát valamelyik közlekedési útvonalba.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.02.22. 15:43:44

ejnye bejnye irgum burgum...
hasonlóképpen van nálam is :(. Amikor összejön, akkor csak gyűl a gané és magasodik a ganédomb

Verde Lunaria 2012.02.22. 17:15:05

@idegszaggató:
nem is medvecsapda volt, hanem troll-elejtő :D

@shhhhhhhhhhhtttt:
van már kis homokozolapátom, serányen lapátolok...
süti beállítások módosítása