Például egy dobozos brüsszeli meggysör feltépőkéjéből.

Tegnap volt egy villámrandim SzSz-szel, és kaptam tőle egy, már korábban kinyafogot kulcstartót. Nagyon szép lézer gravírozott brüsszeles kockát. Na igen... de brüsszeles... Némi magyarázkodást vonna maga után APK felé. De attől függetlenül már tudom, mit fogok rajta tartani. Az Izabella kulcsait. Ha egyszer lesz olyan. Mert zárat kell ott is cserélni, ami előrejelzések szerint lesz vagy 50 eFt, mert spéci a hülye zárszerkezet.

Meg kaptam tőle igazi Krierk-et. Onnan kintről. Ha már egyszer ilyen mánijás belga sörös vagyok, és ha már úgy oda meg vissza vagyok ezért a meggysörért. Na nem "Miatta", hanem mert tényleg baromi finomak a belga sörök. És ennek a kis feltépőkéje... Az tökéletes kulcstartó. Sokat mond nekem, és másnak semmit....

És kaptam még valamit, valami 55-ös bénaságot, még karácsonyi fertőpartozásról lemaradva... Miért bénaság? Megmosolyogtató volt a tény, hogy.... Na erről majd egy másik posztban ;)

Szerző: Verde Lunaria  2012.03.03. 13:23 4 komment

Címkék: szsz

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr624286097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2012.03.05. 10:40:14

A belga sörök tényleg nagyon finomak. Na de a Kriek..

motymoty 2012.03.05. 12:41:10

Duvel és Pauwel Kwak.

Verde Lunaria 2012.03.06. 07:38:37

@motymoty:
Kwak nálam nem lenni kedvenc. Viszont a Barbar az nagyon is
süti beállítások módosítása