A szombat esténk úgy alakult, hogy APK legújabb legjobb haverjával sörözni voltunk. Ennek a legújabb és legjobbnak megvan a maga háttere, még erről nem írtam. De most nem is ez a lényeg. Legújabb legjobb legyen most csak röviden LL. (mert lusta vagyok) LL-lel fél éve dolgoznak együtt mély véd és dacszövetségben. És hát összehaverkodtak. LL 32 éves, és veszettül keresi az igazit. De tényleg brutál módon. Folyton fut 2-3 "projekt", ha egyik se érdekli konkrétan, de ha valakit komolyan gondol, 2 hét után eljut(na) a gyűrűig. Ettől függetlenül, egy nagydumás, jó fej srác, aki mindezekkel együtt még jó pasi is (bár APK szerint nyeszlett, semmirevaló, pedig csak szálkás).

Szóval APK, LL, és én söröztünk:

- Jajj, Verdi! Köszönöm a palacsintát, isteni volt. Nagyon jól esett, hogy küldtél nekem is, meg gondoltál rám.

- Örülök, hogy ízlett.

- Ezer éve nem ettem házi palacsintát. Komolyan zseniális volt.

- Én is mondtam neki.

- Ha csinálok, küldök még.

- Imádni való vagy. :D

- Hízelegsz, hogy etesselek! :)

- APK, esküszöm nem értem, miért nem vetted még el? Megfogtad az isten lábát. Vedd el most, vagy valaki lenyúlja!

- Ráérünk még arra. Eddig se ment sehová, most se fog elfutni. Igaz, Szivem?

- Azért nem vett még el, mert eddig nem akart, ezekután meg én nem akarom.

- Sütsz még nekem palacsintát?

- Miért akkor elveszel?

- Azonnal. :D

- Tépj sorszámot.

- Jól van gyerekek, majd LL eszik palacsintát az esküvőnkön. Ezt be lehet fejezni.

 

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.03.12. 07:31 9 komment

Címkék: apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr224311007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2012.03.12. 11:54:59

csak nem ki akartad provokálni APK-ból a gyűrűt?! :D Van már egy az ujjadon, te kis telhetetlen :P :D

Verde Lunaria 2012.03.12. 12:05:26

@Sangel:
az mióta kényszerítés, ha megmondom kerek perec, hogy nem megyek hozzá? :)

Sangel 2012.03.12. 13:14:43

@Verde Lunaria: Hááát én APK helyében az ilyeneket úgy venném, hogy felkérés keringőre, hogy csak azért "hisztizel" mert még nem kaptál tőle gyűrűt :D Ami persze valójában nem így van :D De logikailag én így gondolnám :D

Feltételes módban :D

Csak aztán nehogy patt helyzetbe kerülj :)

Verde Lunaria 2012.03.12. 16:39:19

@Sangel:
áh... apk ennél egyszerűbb...

díva naíva 2012.03.12. 20:53:22

@Verde Lunaria: hát, ha nem, akkor ráfáztál :)

kozgaztanar 2012.03.13. 11:09:14

hehe, ez jó volt!
én is kérek palacsintát!!! :))

kozgaztanar 2012.03.17. 09:52:53

@Verde Lunaria: ugye te sem gondolod komolyan, hogy erre a kérdésre válaszolok... a palacsinta-teszt előtt?!
:))

Verde Lunaria 2012.03.17. 10:10:29

@kozgaztanar:
jogos....
csak aztán nehogy az legyen, hogy vagy 1000szer letesztelsz, és a végén közlöd, hogy jójó, de el nem veszlek :D
(az olyan pasis :D )
süti beállítások módosítása