Most már akár hagyománynak is tekinthető, hogy APK-val megnézzük minden éven az Oscar-díjas legjobb filmet. Ugye idén ez a Hugo lett...

Nem vagyok én nagy kritikus, nincs nagy művészi érzékem, megnézek minden szennyet és szemetet és még szórakoztat is, mozit mindíg élvezem, szeretek moziba járni, sose alszok be a filmeken. Eddig legalábbis így volt.

Ezen elaludtam. Értem én a cselekményt, meg szép képi világot, de hogy ez volt az a két órás film, amit 3 percben bőven kifejtve is el lehetett volna mesélni, de talán még akkor is unalmas lenne.

Szóval, szép képi világ, vacak sztori, nekem egy csomó elvarratlan szál, és iszonyatos nagy csalódás, de kiadós szunya a régi film idézgetős résznél. Az egyetlen pozitivum.

Aki teheti, ne nézze meg. Borzalom. Vagy csak az nézze meg, aki akar aludni egy jót a film alatt. Altatónak tökéletes.

Szerző: Verde Lunaria  2012.03.20. 11:53 5 komment

Címkék: vélemény ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr184323571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.03.20. 12:58:53

nagy csalódás volt számomra is ez a film. Altatónak tényleg beválik.

Verde Lunaria 2012.03.20. 13:07:51

@shhhhhhhhhhhtttt:
:D igen,olvastam nálad, hogy neked se tetszett... de hogy ennyire csapni való legyen...

motymoty 2012.03.20. 13:14:55

@shhhhhhhhhhhtttt: @Verde Lunaria: Akkor ezt kihagyjuk, jó, hogy szóltatok.

Verde Lunaria 2012.03.20. 19:11:54

@motymoty:
az új hófehérke se nagy eresztés, délutános vasalás közben elmegyes, de csak a herceg miatt

motymoty 2012.03.21. 10:52:05

@Verde Lunaria: Nem nagyon szoktam vasalni. Úh akkor ezt is kihagyom. Bár azt hiszem nem is jutott volna eszembe. :)
süti beállítások módosítása