Nem elképzelhetetlen, hogy ténylegesen szar vagyok a munkámban. Nem elképzelhetetlen, hogy EZ volt a csúcs. Nem elképzelhetetlen, hogy innen már csak lefelé visz az utam. Minden megtörténhet.

Mert most a felszín nyugodtnak tűnik, de millió örvény kavarog a mélyben és nem tudom, mikor kap el egy és ránt magával.

Nem vagyok jó a munkámban. Legalábbis nem tudok szellemi munkát végezni több, mint napi 8-9 órában eredményesen. Lehet, hogy a lustaságom miatt van ez, de nekem tényleg muszáj pihennem. Legalábbis muszáj lenne…

De az is elképzelhető, hogy ez az egész nem nekem való, és azért csinálom szarul. Nem tudom. Lehet pusztán szar vagyok. Mert figyelmetlen vagyok, mert kapkodok, mert lassan minden reggel elsírom magam mikor bejövök. Mert lehet, hogy nem is igazságtalan a rendszer, csak én látom annak. Lehet,hogy csak én veszem túlzottan magamra. Lehet.

Lehet tényleg nem kéne a lelkemre venni….

Nem tudom. Ahogy nem tudok angolul sem, így kizárt, hogy el tudjak helyezkedni normálisan máshol. Viszont azt is látom, hogy ezek az időszakok lassan éves szinten periódikusan ismétlődnek nyamvadt életemben.

Keresem. Keresem az igazit, keresem a nekem valót, és valahogy nem találom. Én nem kétlem, hogy rengeteg múlik rajtam (pl. most is ahelyett, hogy melózok, itt picsogok a blogomban?!). Meglehet, én cseszem el, mert kezdet kezdetén annyira lelkes vagyok, hogy ezt a szintet később lehetetlen megtartanom.

Nem találom sem magam, sem az utam. Nem tudom mi értelme annak amit csinálok.

Nincs meg bennem a kedv, az akarat, a harcolni vágyás. Nincs értelme. Csak szenvedek és nézem, ahogy ez az egész elönt.

Lassan már nem is fogok küzdeni a felszínen maradásért, csak szép csendben hagyom magam, had temessen maga alá egy őrvény, had fulladjak meg, had vesszen ki belőlem az utolsó lélek darab is, had legyek egy üresen kongó báb a társadalmi elvárások színpadán…

És közbe-közbe felsikít bennem valaki, hogy nem. Karmol és éget, hogy nem tehetem ezt vele. De miért is ne tehetném? Hisz mennyivel könnyebb lenne lélek nélkül élni…

Szerző: Verde Lunaria  2012.03.27. 09:40 14 komment

Címkék: kesergés

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr434342934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2012.03.27. 10:08:58

Egy feles??
kettő...
három...
négy...
öt?!
<3

motymoty 2012.03.27. 12:22:02

Szerintem nem lehet 8-9 óránál tovább bírni, én addig sem bírom, főleg, ha nagyon "kreatívan" kell agyalni, nem csak nagyon odafigyelni.

Verde Lunaria 2012.03.27. 13:34:14

@Sangel: :* egy üveg se lenne elég

@motymoty: kreatívan odafigyelve... mondom, béna vagyok... Motyi, gondolom, te nem ilyen melót csinálsz.... ebben ez a lényeg :(

motymoty 2012.03.27. 13:47:07

@Verde Lunaria: Kreatív odafigyelés? Az milyen?

Számokkal csak kikapcsoldásként foglalkozom. Néha pár napig folyamatosan, akkor néha megunom. De igyekszem úgy beosztani, hogy legyen ez is az is. Engem ez pihentet.

De nekem alapvetően változatos a munkám, szeretem, és csak akkor dolgozom heti 32 óránál többet, ha be kell pótolnom amit itt a neten eltöltöttem...
Néha még így is elfáradok, és néha az agyamra megy, de csak ritkán.

Verde Lunaria 2012.03.27. 14:28:18

@motymoty:
a kreativ odafigyelés az tulajdonképpen nem más, mint a törvényes adócsalás...

Nem tudom mit csinálsz, mi a munkád, de már a 32 óráért irigykedem... :) Annyi időben én is szeretném az enyémet :)

Szvetlana 2012.03.27. 21:05:45

nagyon tönkre tud ám tenni egy rossz munkahely, én tudom, és mégcsak nem is a szobalányi karrieremről beszélek most, volt nekem régen normális munkám is. Lehet, hogy tényleg bele kellene mostmár fogni a nagy prodzsektbe???!!! Jelszó: Változtatás :) nem kizárólag a munkára gondolok. Lehet hogy nagyon nehéz lesz, de felszabadít.

Sangel 2012.03.27. 23:24:28

@Szvetlana: utolsó három mondatával 100%-osan egyetértek.... De Mucci....
Hányszor és hányan mondtuk már?! Még önmagad rejtett zuga is ezeket próbálja elmondani Neked...

díva naíva 2012.03.28. 03:09:12

Nem tudom megnyugtat-e, nem vagy egyedül :D

Verde Lunaria 2012.03.28. 10:32:17

@Szvetlana: @Sangel: @díva naíva:
ha most sorra veszem a lehetőségeim akkor rá kell döbbenem, mennyire gyérek... Nem nagyon ugrálhatok, és nem is ismerek a saját szakmámban olyat ahol kicsit könnyebb...
Változtatni... de mégis, hogy? Mit? Merre? Bele a vakvilágba? Azért az elég félelmetes... én meg gyáva vagyok. Meg öregnek is érzem magam....
meg fáradt is vagyok...
és rühellem magam hogy nem tudok változtatni...

Szvetlana 2012.03.28. 12:35:45

minél tovább húzod, annál nehezebb lesz, és ide figyeljé kiscsibém, ugye tudod, hogy nem csak a munkárol beszéltünk!!!

idegszaggató 2012.03.29. 23:25:18

Néha tedd fel magadnak a kérdést, hogy mi az, amit szeretnél. Annak mentén kellene haladnod. Minden más másodlagos.

Verde Lunaria 2012.04.01. 17:32:45

@idegszaggató:
kérdezgetem már egy ideje, de nem jön a válasz. Nem tudom. :(

idegszaggató 2012.04.01. 19:56:54

Nyugi, majd idővel tudni fogod.
süti beállítások módosítása