...apró megjegyzés...

Pláza Cica hazaért a buliból. Kicsit megmosdattam, levetkőztettem, pizsit húztam rá, és bedugtam az ágyába. Odakészítettem a lavórt a fejéhez, betakartam, a szobáját még kiszellőztettem kicsit, és raktam be egy üveg mentes vizet is mellé.

Fura, milyen gyorsan kiment belőlem a pia, mert szükség volt rám...

Most sajnálom szegényt kicsit. Hiszen ha szeretünk valakit, annak oka van. Van, hogy az pénz, van hogy az a kaland, vagy van, hogy az egy kék szempár egy kajla vigyorral. Mind egyformán fontos lehet a különbféle embereknek....

... ahány ember, annyi csámpás cipő...

Szerző: Verde Lunaria  2012.04.08. 04:08 Szólj hozzá!

Címkék: család

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr924370735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása