Ne mondjátok el senkinek, de reggel majdnem betörtem egy kocsi szélvédőjét....

Szóval ugye süt a nap, ragyogó idő van, és mivel tegnap este nem dolgoztam, ezért jobban is vagyok mint szoktam volt lenni :D

Jókedvem tetézte, hogy bicajjal jöttem be melózni, megálltam a sarki kisboltnál, ahová bementem tizit venni. Gondolkodtam a jóképű konzevers halon (mert az követeli meg a csokipoci diéta), de aztán elvetettem, mert hát irodába ilyet enni... Értitek, nem kéne büdösíteni. Így vettem joghurtot, almát, meg kétszersültet.

És mivel ilyen csodaszép nap sütés van, és csipognak a madarak, bimbasznak a fák (ahol a méhek a sikosít, mondta Csoki), és elkapott a vigyorgós dúdolhatnék, és már dúdoltam is valami idióta dallamot, és megpörgettem a nejlonyacskóm...

... az meg szép ívben elrepült, és nagyot koppant egy kocsi szélvédőjén...

A joghurt kiszakadt, és csurgott végig a piros autón, én meg laposkúszásban az autóhoz sonfordáltam, elhasználtam mind a 10 pézsém, ahogy próbáltam letisztogatni, imádkoztam, hogy ne jöjjön a tulaj, majd amikor az eredméyn elfogadható lett, hálát adtam a sorsnak, hogy nem vettem meg a halat, mert az tuti bezúzta volna a szélvédőt :D

Szerző: Verde Lunaria  2012.04.20. 09:29 8 komment

Címkék: én köszönöm

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr734462481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rebeka2525 2012.04.20. 09:54:17

Jaj, ez nagyon jópofa sztori:D Megosztottam a fácsén, nem baj?

Verde Lunaria 2012.04.20. 10:11:10

@1ordoglovas:
nyugodtan :)

@agyragobogar:
Ugye? Ettől aztán nem lehet hízni, sőt, erőteljesebb helyzetben a pénztárca karcsúsodására is lehet számítani :)

Szvetlana 2012.04.20. 14:34:21

na, ha ezt én csinálom, tuti, hogy akkor jön a tulaj, valami hülye liba személyében :)) ügyesVerde :DDD

Verde Lunaria 2012.04.20. 15:49:50

@Szvetlana:
Meglepő szerencsém volt :D
Engem is vérszomjas nőstények szoktak általában ilyenkor fülön csípni... Abból a kőgazdag hülyep.csa fajtából...

De megúsztam :D

idegszaggató 2012.04.20. 17:06:02

Na, akkor mostmár tudom ki volt...

Verde Lunaria 2012.04.20. 18:49:38

@idegszaggató:
mondom, hogy letakarítottam....

díva naíva 2012.04.24. 22:10:57

baszki, Verde :DDD ezen jót röhögtem :D
süti beállítások módosítása