Starbucks-ban kapucsínózom, és esküszöm ebbe a kávéba van egy csomó alkohol.... Mondjuk írviszki...

Csoki kiszabta a combfixem ebéd közben... Na ehhez mit szólna a csaja.... Amúgy csalódott bennem... mert csúsztatok...

Visszahívtak állásinterjúra.. Holnap reggelre... NÉMET nyelven... Bassz... elmegyek lejáratni magam.... :S

Hiányzik SzSz...

Délelőtt átvertem apehékat... nagyon csúnyán... de bevették... és nyertem a meccset... de szégyenlem magam...

A főnököm még mindig egy kis pöcs...

Mondtam már, hogy csokipoci diéta következményeként szépen gömbölyödik a vállam? Igaz, kilóra semmi nem ment le rólam... De az életbe nem voltam még ilyen jó formában.... Mégha még mindig dagadt vagyok is...

Ebben a kappucsínóban tuti van egy csomó alkohol... lassan vigyorognom kell...

Hm... Paragrafus is hiányzik...

Meg az Anyukám is...

De bakker, mégis mindjárt hangosan fogok vihogni, ettől a hülye-hülye-hülye kapucsínótól.... :DDDDDDDDDDDDDDD

Szerző: Verde Lunaria  2012.05.08. 14:28 Szólj hozzá!

Címkék: meló én pia kesergés apróöröm

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr744496173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása