Szóval reggel megvolt az interjú.

Nem ment valami fényesen. A meló tetszik, sőt! Oda meg visszavagyok érte/tőle. Baromi jó lenne... Végre nem kis pöcs főnökeim lennének, végre használhatnám a nyelvet, végre, végre, végre...

...végtére is meglehet, ide én kevés vagyok. A német tudásom miatt, meg mert nem igen volt dolgom termelő céggel. Csak szolgáltatóval. És ez ugye gáz. Meg az is, hogy egy éve nem beszéltem németül. És ezért makogtam.

És érzem én, hogy én jó lennék nekik, hogy mindenre pont optimálisan f@sza lennék.... de bár csak engem választanának...

Szóval égiek ott fent, ha van még egy esélyem, könyörgöm, segítsetek, lökjétek alám, had sikerüljön! Nem érdekel mibe kerül, mi az ára, ez a meló KELL nekem. Megfizetek érte, megszenvedek érte, jó leszek, meg minden, csak ez most jöjjön össze...

Jöjjön össze, mert itt elegem van a kiskirályokból meg a mimóza hercegnőkből. Utálom, hogy a napi 13 óra meló az kib.szott természetes. Gyűlölöm, hogy még mindig benn vagyok, és holnap reggel jöhetek 7 órára... El se tudom mondani mennyire utálom... Utálom, hogy itt semmi csapat szellem, összetartás, kiállás egymásért, mindenki hátba támad mindenkit, felfelé nyal lefelé rúg. És én, aki segítene, basz én kapom a legnagyobbat...

Szóval. Össze KELL jönnie. SIKERÜLNIE KELL.

Szorítsatok! Égiek és egyéb hadak meg segítsetek.

Ui: ez nem megfutamodás, csak nem akarok a jelenlegi szarban maradni, mert miért is kellene?!

 

Ui ui: Pargrafus, bocsi! Most láttam mind a  két üzid. Köszönöm, és majd mesélek! Bocsi :)

Szerző: Verde Lunaria  2012.05.09. 21:02 9 komment

Címkék: munka meló én segítség sors égiek

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr1004499133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.05.09. 21:10:13

:D jó hírem van! A blogos drukkolás nagyon hatásos :D Megy is ezerrel! (két sör jár ha összejött :D)

díva naíva 2012.05.09. 21:23:27

ragaszkodom hozzá, hogy megkapd az állást :)

Rebeka2525 2012.05.09. 22:01:54

Képzeld, idevetődött a városba egy örmény természetgyógyász, én intéztem a helyi TV-nél a reklámját. Akkor már vagy 20 éve nem beszéltem oroszul, és egy hét után úgy ment az orosz, mintha egy perc szünet sem lett volna:)Neked is vissza fog jönni amit már egyszer tudtál. Ez olyan mint a biciklizés, vagy az autóvezetés. Úgyhogy nyugi, SIKERÜLNI FOG!

Szvetlana 2012.05.09. 23:53:27

én is szorílok, bogár söre mellé akkor még 2 kör vodka rendel :)

2012.05.10. 11:11:27

Itt ilyen könnyű piát szerezni??

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.05.10. 11:28:09

@anyuss: Verde nem nyilatkozott még a piákról, de gondoltam egy próbát megér :D

Verde Lunaria 2012.05.10. 14:12:28

@díva naíva:
@1ordoglovas:
@Szvetlana:
@anyuss:
@agyragobogar:
@motymoty:
Könnyűűűű? Kinek könnyű? :D
És megtettem a nyilatkozatot...

Szvetlana 2012.05.10. 14:15:22

én is biztosra vettem, hogy neked megéri az a nyilatkozat, csak kapd meg az állást :DDD a szorítás még áll :)
süti beállítások módosítása