Szóval.

Mondjuk úgy, hogy nyáron csinálunk egy blog bulit, ahol iszunk, minden ok nélkül. Iszunk sört, meg arany tequilát, meg erdélyi pálinkát, meg amarettot, meg tokaji borokat, meg mindent amit tesco italos pultja kínál.

De mivel még semmi visszajelzés, ezért nem mondom, hogy fogunk inni, erre a nem létező sikerre. (sikerülnie kell, sikerülnie kell, sikerülnie kell).

És ezért nem is ígérem meg így előre, hogy én állom a bagázs piafogyasztásának jórészét, mondjuk annyad részét, amig még beszámítható vagyok. Mert ezt megtenném afeletti örömömben, hogy ráleltem egy csodás munkahelyre, ahol jól fizetnek, megbecsülnek, tanulhatok, és nincsenek kicsinyes játszmázások.

Szóval tessék szorítani, de nem pia-hasznlesési-elvből, hanem puszta szeretetből :D

Szerző: Verde Lunaria  2012.05.10. 14:10 8 komment

Címkék: meló segítség

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr884500363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.05.10. 14:16:34

:)
Megjegyzem velem jól jársz, mióta megöregedtem elég egyetlen feles :( esetleg egy fél feles :((

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.05.10. 15:12:35

mostanság én se hozom a formám, két sör elég is. Vagy egy kis gin tonikkal!

motymoty 2012.05.10. 15:22:33

Azért ez így most már elég nehéz..

motymoty 2012.05.10. 15:26:29

.. mert úgyis meg fogod tenni. :)

Verde Lunaria 2012.05.10. 16:21:10

@anyuss:
@agyragobogar:
hát ezeket még melóhely váltás nélkül is vállalom :D

@motymoty:
Most akkor neked azt súgták az "égiek" meg az ösztön, hogy... Miiii?!
Oké, fiztek! :D

Szvetlana 2012.05.10. 18:45:03

puszta szeretetből? hát minek nézel Te engem? :DDD

Verde Lunaria 2012.05.10. 20:36:12

@Szvetlana:
hát most, hogy mondod... egy önző dögnek :D)))
De attól a pia még kijár!

díva naíva 2012.05.10. 21:51:50

én nem kergetek hiú ábrándokat, hogy hű de sok időm lesz nyáron, úgyhogy maradok a júniusi, ha erre jársznál :)
süti beállítások módosítása