...mindezt azért tenném, mert fejet hajtok a mások által nekem elrendelt sors előtt. A kötelesség tudat, az együtt átélt nehézségek végett, és mert az, aki nekem kell, annak én nem kellek, vagy lehet meg sem találtam azt, akinek tényleg kellenék.

Annak a házasságnak nem az igazi szeretet lesz az alapja, hanem az "ha-eddig-működött-ez-után-is-fog elv.

Mozgató rugója nem a közös élet, hanem a mások általi elvárásoknak való megfelelés.

Az egyéni vágyak teljes megsemmisülése, hiszen egy magasztosabb cél létezne abban a kapcsolatban, hogy a gyereknek ezerszer jobb legyen, mint nekünk, és ezér a saját álmainkról egyszer s mindenkorra le kell mondani.

Az az esküvő nem az enyém lenne. Már előre meg van tervezve. A hely, az idő, a menü, a vendégség, aminden.

Az a család nem az enyém lenne. Eddig sem volt semmi közöm hozzá, ezután sem lenne. Engem ott nem szeretnek, és persze, én sem szeretem őket.

A boldogság, az nem közös lenne, hanem a születendő gyereké.

S hamár gyerek, a szex nem lenne más, mint a nemzés eszköze. Hiszen eddig sem élveztük, később miért lenne másként.

Közös munka, közös megoldandó feladat lenne.

Nem lenne játék, nem lenne huncutság.

Előre eltervezett lépések folyamatos és precíz terv szerinti megvalósítása lenne.

Abban a házasságban én rab lennék. Nem lenne többé blog. Nem lennének többé könyveim. NEm lenne többé örömem, sem bánatom. Nem lenne életem. Lenne egy gyerekem és egy férjem. Annak élhetnék, minden más elítélendő....

 

És rühellem magam azért, mert nem tudok megfelelni az elvárásoknak, hogy megvan mindenem és még sem kell, hogy tudom, Apk jó ember, és szeretem, de ez a valódi boldogsághoz kevés, persze egy másfajta világhoz mindenképpen elégséges....

Szerző: Verde Lunaria  2012.05.13. 20:00 12 komment

Címkék: kesergés apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr994506544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rebeka2525 2012.05.13. 20:34:10

most aztán jól feladtad a leckét! ez jutott eszembe róla:
"Végzetünk nekünk az életünk...
máséval sohasem cserélhetünk.
szeretünk, sírunk és nevetünk...
de mégis örökké reménykedünk..."

Szvetlana 2012.05.13. 20:54:19

jó legyen, én mindenben igazat adok neked, sőt megértem, DE! ha ilyeneket írsz, akkor ugye én megint nem bírom magamban tartani a kérdést, ugye tudod? Pedig az előző bejegyzés utolsó mondatában ugye ott van, hogy APK-val, még véletlenül se az ugyanazon a csatornán futó műsort nézitek!!!

Verde Lunaria 2012.05.13. 20:57:10

@Szvetlana:
tudom, tudom,tisztavizet...
De ott van bennem a kérdés, hogy mi van, ha ez tényleg csak hiszti, ha tényleg csak egy elhúzódó pánik, mert én egy gyáva gyenge ember vagyok... :(

Szvetlana 2012.05.13. 21:03:12

párterápia? nézd én már mondtam, észt azt nem tudok adni, mert nekem sincs, ilyenkor meg pláne nem döntünk ésszel. A saját nyomorommal sem tudok mit kezdeni, van egy pasim, aki szerelmes belém és én is belé, mégsem működik semmi úgy ahogy kellene. Én ikább azt szeretném tudni mi van SzSz vonalon, ott mik a kilátások...

Verde Lunaria 2012.05.13. 21:06:05

@Szvetlana:
Azt én is szeretném tudni, hogy mi van SzSz vonalon...
Kicsit megcsömörlöttünk, valszleg most kicsit "sok neki belőlem", de minden szar ellenére hiányzik...

Sangel 2012.05.13. 23:00:21

@Verde Lunaria: Hálóóó!!!
Ide is leírom... Nyisd ki a szemed és láss...
Sült galamb sosem száll majd a szádba... Neked kell megkeresned a galambot... De amíg nem látsz tovább a semmin és a szürkeségen, addig nem fogod tudni, hogy mit kell tenned....
NYISD KI A SZEMED és merj!!!
Aki nem mer, az nem nyer!!
Küzdj!!

motymoty 2012.05.14. 08:49:45

És akkor mi a kérdés?

"A boldogság, az nem közös lenne, hanem a születendő gyereké."

Az ilyen gyerekek nagyon-nagyon ritkán szoktak boldogok lenni. Az ilyenek meg főleg nem:

"...magasztosabb cél létezne abban a kapcsolatban, hogy a gyereknek ezerszer jobb legyen, mint nekünk, és ezér a saját álmainkról egyszer s mindenkorra le kell mondani."

motymoty 2012.05.14. 08:57:56

@Verde Lunaria: Ha meg tényleg csak hiszti, elhúzódó pánik, akkor üljetek le és beszéljetek róla. Ez amúgy is eléggé időszerű lenne, és szerintem úgy lenne korrekt, ha tudna róla, tehetne valamit ezzel kapcsolatban. Az, hogy kirekeszted az egész problematikából nem megoldás, egy párkapcsolat nem hiszem, hogy tud így is működni.

idegszaggató 2012.05.14. 09:36:06

Kicsit elvonatkoztatva...örülök, hogy az emberben minden külső parancs ellenére is ott van a késztetés, hogy a saját útját és boldogságát keresse.

Visszavonatkoztatva: már tudod melyik úton nem akarsz elindulni. Akkor ne tedd. Hiába sima, ha unalmas. És nem is a tiéd.

Zynnia 2012.05.14. 17:18:37

Drága!

Sosem voltam a "tartsunk szünetet" híve! De most jobb ötletem nincs. Nem tudod mit vagy kit akarsz. Vonulj el kicsit, amint teheted. Telefon kikapcsol, mindkét pasi leráz.

Egyébként innen, az üveghegyen túlról nekem úgy tűnik egyik sem befutó. Ha helyre raktad magad, belülről, lehet egy szerencsés 3. akiben minden megvan.

Egyébként mélyen együttérzek, ez ideg- és lélekőrlő állapot. De csak Te tudsz ezen változtatni.

Verde Lunaria 2012.05.15. 12:35:13

@idegszaggató: :)

@Zynnia: Ez egy nagyon jó tipp! A megvalósítása döcögős kicsit, de nem lehetetlen :) Köszönöm

díva naíva 2012.05.18. 19:38:02

Hát Verde, legyünk őszinték, választásod az van, de garancialevél nincs hozzá.

Ha APK-t választod, egész életedben őrlődni fogsz, hogy neked nem járt ki a boldogság, szürke és unalmas az életed.

Ha SzSz-t választod, míg élsz, futsz utána, egy olyan vonat után, ami sosem fog felvenni.

Én is úgy gondolom, ha van merszed és szerencséd, akkor egy 3. pasi lesz a befutó.

APK-nak bőven megfelel ez így, úgyhogy a döntés és lépés joga/terhe is rajtad van, vagy megteszed vagy így marad örökre...

Azt pedig jó ötletnek tartom, hogy kitárd az érzéseidet, gondolataidat lájtosan APK elé, tudjon rá reflektálni, ha még látod értelmét és a javítás lehetőségét, ha nem, akkor meg tuningold magad, ne vesztegesd el a fiatalságod!
süti beállítások módosítása