Mert NEKED semmi se jó! Önző vagy. De közbe meg megsunysz. Elvárod, hogy minden úgy történjen, ahogy NEKED jó! De azt, hogy elmond, hogy NEKED mi a jó, az már luxus! Mindenki legyen gondolatolvasó. Ha meg nem az, akkor megsértődsz, duzzogsz. Neked nem is lehet jót tenni.

Képtelen vagy kiállni magadért. Képtelen vagy bárminemű konfliktust felvállalni. Képtelen vagy az asztalra csapni. Gyenge vagy!  Jó lenne, ha végre kiállnál magadért!

Mond mit szeretnél. Mond, hogy legyen, mond, akard és úgy lesz...

 A monológ forrása egy általam csodáló mondta, hogy mennyire tisztelem Apk-t a doktoriába fektetett energiája és kitartása miatt. Hogy ez valóban figyelemre méltó teljesítmény, és hogy én már egészen biztosan feladtam volna, mert nem lenne hozzá erőm.

Volt még ezután néhány közjáték mondat, hogy ő akaratosabb, mint én, és ezt tudja is, és hogy nekem is annak kellene lenni, akkor mennyivel jobb lenne az életem, és nem utálnám folyton, amit csinálok, mert akkor mindenki tudná, hogy hol a helye az életemben. Majd felcsattant, és elhangzott a fenti monológ. Igaz, ő kizárólag a munkámra értette...

Persze, nem értette, hogy utána miért vonultam el egy órára zuhanyozni....

És ezzel befejeztem a nyafogást, nyavajgást.

Azt tudom, hogy mit kell-ene tennem. Igyekszem, törekszem, ha meg nem megy, akkor csak igazolódik, hogy egy értéktelen semmire kellő gyenge, embernek se nevezhető élőlény vagyok.

Szerző: Verde Lunaria  2012.05.14. 09:59 3 komment

Címkék: apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr184507416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2012.05.14. 14:08:30

Hajrá, hajrá. APK pont azt látja amit te is látni engedsz a blogból. Szerintem be tudod bizonyítani az ellenkezőjét, ha akarod.

Csillagvirag0330 2012.05.14. 20:47:16

Szerintem csak légy olyan, amilyen jön belőled. A liliomot sem bírhatod rá, hogy rózsát virágozzon. Az vagy, aki vagy. Ezt mindenki fogadja el szépen.

Verde Lunaria 2012.05.15. 14:17:34

@motymoty: hmpf... az emberek többet gondolnak rólam, mint ami valóban vagyok :(

@Csillagvirag0330:
Hát elfogadásból sok mindenkinek kell sok mindent tanulnia...
süti beállítások módosítása