pihi2.jpgMikor reggel felkeltem,még csak homályos elképzeléseim voltak ezzel a héttel kapcsolatban. APK elutazott. Két hétre... Van két meló nélküli hetem. Néhány kötelességgel ugyan, de alapvetően magammal töltendő időm van.

Első körben az elmaradt feladataim akartam behozni, már pörgött az agyam, hogy mit mikor kivel hogyan ugyan... Aztán útnak indítottam APK-t, és csináltam a reggelim a csokipoci-diéta szerint ubokát meg kőrözöttet. És akkor bevillant, hogy kurvára nem rohanok sehová, és hogy milyen jól esne most egy kis uborkás arcpakolás...

Benyomtam a Grace Klinikát, teleraktam az arcom ubival, beállítottam az órát csörgőre, hogy a 10 órás edzésre azért el ne aludjak, elnyúltam az ágyon, és pihentem.

Néha néha biztosan bebólintottam... ahogy így lebegtem a semmiben rájöttem arra is, hogy mérhetetlenül elfáradtam. Az elmúlt időszakban nagyon megkínoztam magam. Testileg, lelkileg, mindenhogy. Muszáj felfrissülnöm, lazítanom kell, és kicsit szeretnem kell most magam. Úgy kell bánnom magammal, mint egy nagyon kedves nagyon várt és nagyon szeretett vendéggel. Mindent megadok magamnak amit csak kívánok, figyelem minden rezdülésem, és apró vágyaim megpróbálom kiélni és mindezt hagyni is stresszelés nélkül megélni.

A héten így "szeretem magam" posztok lesznek.  :)

Vagy nem.

Majd ahogy alakul. :D

Szerző: Verde Lunaria  2012.07.03. 13:24 3 komment

Címkék: én stressz terv

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr694625867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2012.07.03. 19:47:09

te szereted magad, mi szeretünk téged... mi kell még? :)))

Verde Lunaria 2012.07.04. 17:29:27

@kozgaztanar:
hát nem akarok telhetetlen lenni, de most egy vödörnyi fagyi jól esne
:D

díva naíva 2012.07.04. 21:34:42

Rádfér a pihi :) Jó pihenést!
süti beállítások módosítása