részegen.jpgEste csak sikerült fél 11 magasságába barátnőmért mennem a volt munkahelyemre (mert ugye ő még ott dolgozik és mert ugye nincs túlterhelve és nem is dolgozik olyan sokat)....

Eláztunk....

Mert vihar volt.

Aztán átpiáltuk az egész éjszakát...

Két üveg bor. (asszem) Egy üveg pezsgő (ez tuti) Fél üveg vodka málna szörppel. (a maradékból megállapítva). Hajnal hatig piáltunk.

Majd kidőltünk. Vagyis én kidőltem a földön elterülve, mert amúgy is ott vihorásztunk, és ott hideg volt, nem pedig a matrac gyujtott meg... Barátnőm pedig... mondta, hogy lefürdik... elaludt a kádba :D Több mint egy órán keresztül... elkésett melóból...

Most beszéltünk... ő is szédül, mint én. Ő se tudja eldönteni, hogy bevigye a folyadékot, vagy inkább engedje szabadon vukot és családját. Ő is labilis. És még ő is részeg, még mindig. :D

Ez most passzol. Ez egy jó passzolós éjszaka volt :)

Szerző: Verde Lunaria  2012.07.06. 11:38 2 komment

Címkék: barátok én pia

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr314632788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2012.07.09. 22:21:11

nem fair csütörtökön italozásra csábítani a pénteken dolgozókat :D

Verde Lunaria 2012.07.10. 17:55:03

@díva naíva:
Valóban... mégis jobban bírta mint én :D
süti beállítások módosítása