APK csomószor kérdezi, hogy én miért nem bízok benne, és miért nem hiszek neki, egyáltalán miért kételkedek benne. Mert hogy nem tudok példát mondani arra, és nem tudom ezeket megindokolni. Hát tegnap sikeresen megindokolta. Fél órát kértem tőle, hogy segítsen, és azt a hisztit, amit levágott, és hogy vele senki nem foglalkozik, és hogy én önző vagyok.... ÉA 24 órájából felet kértem. Na igen, nem érti, hogy a hit, ami még maradt bennem, azt is szépen megöli Szarul esett, na de sebaj, hisz végül is az utolsó köröket futjuk.

Igaz volt egy olyan érzés is végig bennem, mintha nem is vele beszéltem volna, hanem az egyik haverjával. Akit hol kedvelek, hol  nem. Most mondjuk elfogadom, de azért....

A srácot úgy egy éve ismertem meg egy nem túl szerencsés szituban. A lényeg, hogy 4es randi volt, hozta az akkor éppen aktuális barátnőjét is, akivel a randi után buliba, mi meg apk-val moziba készültünk. Srácnak inkább velünk volt kedve jönni, és nem a csajával buliba, és amikor a csajszi kiment wc-be olyan férficinkossággal megjegyezte Apk-nak, hogy na figyelj, hogy kell célt érni, úgy, hogy az legyen amit ő akar, és a csaj még hálás is legyen érte. Előadta a nagy halált, és hogy fáradt, de nem akarja elrontani az estéjüket, persze, menjenek buliba, igaz most a film is elég lenne, de ő fáradt, de a csajért mindent, és blabla.... Itt annyira, de annyira berágtam rá... Nyilván nem szólhatok bele, de sajnáltam a barátnőjét. Szegény csaj pedig megette a sztorit, felajánlota, hogy lehet még buliba menni máskor is, most elég lesz a mozi is. Igazából kurvára átvágta a srác, és ettől annyira negatív szereplő lett a szememben Apk-nak ezen haverja. Mondjuk azóta én is figyelek erre. Mert azt még elviselem, ha nemet mondanak, de amikor ilyen "agyafurt" módon akarnak rákényszeríteni, hogy a másik döntését én mondjam ki. Na azt rühellem. És persze, mindig akadnak erre prbálkozók. Igazából az ilyen szitu szerintem a felelősség alól történő teljes kibúvás.

Fáraszt ez a helyzet. És kizsigerel. De nyilván, ő is érzi a végét.

Szerző: Verde Lunaria  2012.09.02. 10:04 Szólj hozzá!

Címkék: apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr244747012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása