Ma igazán kutya hideg van. Végre. Elvégre decemberre azért már elvárható, hogy nulla körül legyen a hőmérséklet, és közbe-közbe essen egy kis hó. Mert ugye így az igazi. Ez a minimum. Ez az elvárt. Még az időjárással szemben is....

Valahogy úgy alakultak a dolgok, hogy vasárnap reggelre besokaltam a sok elvárástól, és a mindenhonnan érkező nyomástól...

Elvárják, hogy empatikus legyek és meghallgassak mindenkit, és ne ítélkezzek. Ítélkezni nem szoktam, de azért az kiveri a biztosítékot, hogy MINDENKIVEL szemben empatikusank kell lennem. Nagyon nem akarok az lenni.

Elvárás, hogy jól keressek és eltartsam magam.

Elvárás, hogy zokszó nélkül 10 órában vonjam az igát. És minden nap minden percében kurva jól csináljam amit csinálok.

Elvárás, hogy amit választottam, szeressem. Nem gondolhatom meg magam, nincs viszakozás. Csinálni kell egy életen át.

Elvárás, hogy mindenre legyen megoldásom.

Elvárás, hogy látványosan ne omoljak össze.

Elvárás az optimizmus.

Elvárás a higgadtság.

Elvárás a vállalható kinézet.

Elvárás, elvárás, elvárás, elvárás....

Az az igazság, hogy igazából mindenki bekaphatja. Ha én 3 hétig egy farmerban, szőrös lábakkal, lerágott körmökkel zsíros kenyeret akarok zabálni, akkor azt akarok enni és úgy akarok élni, és senki ne merészelje feltenni a kérdést, hogy dehát mi a fene lett veled, hogy nézel ki, miért nem dolgozol. Mert... most nagyon ki akar bukni belőlem, hogy azért, mert csak magamra számíthatok. Csak magam vagyok magamnak. És basszus, még ezt se merem kimondani, hogy azért mert rám számítanak, de én nem számíthatok senkire, mert ezzel nem teljesítem az elvárásokat... mert kurvára ne nyafogjak.

És már most szarul érzem magam, hogy ezt leírom..... 

És csak a hülye elvárások miatt nem futok el.

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.12.03. 09:11 5 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr634944327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2012.12.03. 12:02:23

@agyragobogar:
szőrös lábbal zsíros kenyeret zabálva, vagy elvárásokkal terhelve? :)

perenne-2 2012.12.03. 19:00:45

"Elvárás, hogy amit választottam, szeressem. Nem gondolhatom meg magam, nincs viszakozás. Csinálni kell egy életen át." Ez lehet elvárás, de attól még nem igaz. Bármikor dönthetsz úgy, hogy változtatsz.

Verde Lunaria 2012.12.05. 09:45:56

@perenne-2:
... "én vagyok Butters"....
:D
Csak kívülről nézek ki egy határozott döntés képes egyénnek, a valóság viszont egy gyenge jellemen alapszik, aki parázik...

motymoty 2012.12.05. 14:52:00

Ezt hittem nem fogok ide kommentelni, - tekintve, h nem volt mondanivaló - de mi lenne ha csak a saját elvárásaidnak próbálál meg megfelelni?
süti beállítások módosítása