Szóval a második szervíz is elküldött a jóóóóóóóó büdös WC-s vizes éghajlatra, hogy inkább dobjam ki Okost. Hát ezek után azért se!

Most éppen közel a konvektorhoz, de nem túl közel rízs ágyban fekszik egy zacskópaplannal jól befedve.

És várok.

Várok, mert megfázott, tüdőgyuszit kapott, és most pihen. Neki lelke van. Tudja, hogy szeretem, és szükségem van rá (vele álmodom és rohannék hozzá... mi ez? happy gang sláger?!).

Na szóval vesszenek a törpök, majd újra kezdem. Felfüggesztem Trónok Harcát, mert lehet folytatni. Majd olvasom a blogokat is innen, max ki megyek, hogy megnézzem hány fok van, kis cetlikre írom a felírni valót, előkaparom az mp3am, kevesebbet csetelek, bevásárló fecnik és receptek is a régi rendszerben, térképet előre megnézek és eddig is megvoltam bkv menetrend nélkül....

Csak kicsi pici Okosom pihenje ki ezt a kis betegséget. Én tudom, hogy a szeretet csodákra képes :D

Közben végighallgattam az előbbi csodaklippet, hát nem ez a Okosom és az én dalunk... Hanem (google a jóbarátom (Okosom is szerette)

Amúgy ez is az a "korszak". De nem értem, Szolnoki Peti is énekel benne? Ő is SohoParty-s? Hm. Mi van?!

Szerző: Verde Lunaria  2013.01.10. 20:51 2 komment

Címkék: zene kütyü

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr515010923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.01.11. 07:17:49

Attól tartok az nem rizsÁGY hanem rizsRAVATAL.

Verde Lunaria 2013.01.11. 11:43:10

@anyuss:
héééééééé!
És mi van a halott csajjal üvegkoporsóban, aki a csávó csókjától életre kelt?!
Nem ravatal!
A szeretetem majd erőt lehel a kis testédbe :)

(bakker... ha ezt még egy hétig folytatom, lőjetek le. ez csak egy.... tárgy (fenéket lelke van és él!))
süti beállítások módosítása