Nem is tudom, hogy történt, a lényeg, hogy szereztem egy új "lovagot". Kedves, segítőkész, vicces, és gőzöm sincs hogy néz ki.

A leglényeg, hogy el akar adni nekem valamit. De miután többször beszéltem vele telefonon, és napközben cseten, tegnap este kaptam tőle egy olyan e-mailt, amire nem lehet mit mondani, csak azt hogy cuki, és mosolyognom kell. Így látatlanba annyira lelkesedik értem, a humorom, a hozzáállásom és a "kedvesen csengő" hangom miatt, hogy én azt nem is tudom igazán leírni nektek.

Minden esetre mosolygok rajta, meg kicsit magamon is, hogy mirefel ez a hatalmas lelkesedése irányoba... Hmm... lehet nem hoztam eléggé az irónikus formám, vagy ő nem tudja, hogy engem határozottan eltanácsoltak az zeneiskolától, azért gondolja olyan olyan csengőnek a hangom. Vagy csak simán süket.

Tényleg, zeneiskolás eltanácsolásom sem meséltem még. A kicsi Verde volt vagy 7 éves mikor a zeneiskolai "felvételre" izzadó tenyérrel készült, már megálmodta magának a zongorát, de még inkább a klarinétot, mikor kiállt az osztály és a vénséges nyanya zenetanár elé és elkezdte énekelni a Kiskacsafürdiket. Addig jutott szegény tehetségtelen gyermek hogy "Kis kacsa für...." Mert a nyanya megszólalt:

"Köszönjük, leülhetsz...."

És innentől kezdve csak és akkor énekelek, ha magam vagyok, vagy ha kínozni szeretnék valakit.

Szerző: Verde Lunaria  2013.04.05. 08:38 4 komment

Címkék: én pasi régesrég

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr805196651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2013.04.05. 17:37:38

Én a kórus órával jártam így.. nem tudom mit énekeltem, de olyan "sikerem" volt, hogy végül egyedül nekem nem kellett kórusórára járnom. Először nagyon bántott, de mikor keddenként egy órával hamarabb leléptem akkor már engem irigyeltek :D

ha esőt akarok előcsalogatni, akkor bátran nekiállhatok énekelni, még az ég is sírva fakad

Verde Lunaria 2013.04.08. 08:46:58

@agyragobogar:
Mostanában sokat énekeltél, lehetek olyan udvariatlan, hogy megkérjelek HAGYD ABBA, had legyene végre tavasz?
Ígérem én is befogom a zuhany alatt...

idegszaggató 2013.05.05. 12:50:49

Metallica-t kellett volna.
süti beállítások módosítása