...letelt.

szabi.jpgKritikus, mert sokak szerint ez annyit jelentett, hogy én bizony tuti visszasírom magam APKhoz, hogy túl sok időt töltöttünk együtt és úgyis visszakönyörgöm magam, vagy ő magát, és hogy... ÉS A TÖBBI, ÉS SATTÖBBI, SATÖBBI, STB......

Összegezve a lényeget: voltam legalsópokolbugyogisztánban, de alapjáraton a purgatóriumban tengetem napjaim. Kivéve, mikor nem. Mert esküszöm olyanná vált a kicsinyi életem, mintha rohadtul szabadságoltam volna magam az egész korábbi létemből. Nem lehet máshoz hasonlítani, csak ehhez, mint mikor elmész két hétre nyaralni, és élvezed, és nem kapkodsz, és nem rohansz, és nem feszengesz, és örlődsz, és.... és néha rémképekben bevillan, hogy de mi van, ha vissza kell térnem.... Enyhe tikkelős pánik tör rám, majd két  mély lélegzet, hogy nyugi. Nem kell.

Vége.

Szerző: Verde Lunaria  2013.05.27. 08:38 2 komment

Címkék: szingli

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr325319756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása