- Alszol?

- Alszom.

- Nem jössz ki velem futni?

- ÉJFÉL VAN!

- És?

- Hagyj. Alszom.

- Liebling.... Egy Gyros?

- Nemmm.... Pizsiben vagyok, most feküdtem le, elfáradtam, kérlek, kérlek kérlek.....

- 10 perc múlva ott vagoyk érted...

 almos.jpg

.......... mert nem volt ezt megelőzően kellően izgalmas a napom. Hisz unatkoztam a melóban, ahol kb kétnapnyi munkaegységet csináltam meg 5 óra alatt, fűszerként meg egy három órás dajcs míting. Utána is csak kornyadoztam a bevásárlásnál, ahol tulajdonképpen egy igen nagyon fontos tollasütőt sikerült beszereznem, és kicsit se stresszelt az az öreg macska, akit vasárnap kísérek állatorvoshoz.....

... még ki kellett mennem Csokival margitra lelkizni....

SzSz agyon fog csapni.... mert elvileg ma "randink" van. Vagy ilyesmi. Én meg határozott mosogató rongy formát kezdek ölteni.

Az élet szép :D

Szerző: Verde Lunaria  2013.05.30. 09:00 Szólj hozzá!

Címkék: csoki szingli szsz

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr795333329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása