Kedves Olvasóim!

Akkor most kérnék mindenkitől egy naaagy levegőt, amit benntart. Majd a titok megszűnésének okán kifúj. A titok, hogy lakást veszek. Eddig nem írtam, mert elkeserítő Volt a helyezet, a kínálat meg az életem.

Most azonban minden minden minden adott. meg nagyon nagyon sok és mérhetetlen a segítség is amit kapok.

Szóval adott az álom lakás, adott a minden.

És most kérek mindenkit, hogy csak egyszer gondoljon rám, és mondja azt, hogy IGEN, VERDÉNEK SIKERÜL MEGVENNI A LAKÁST, MEG FOGJA KAPNI A HITELT, EL FOGJA ADNI A NÉNI NEKI!

Eddig nem nagyon mondogattam, mert magam se voltam benne biztos. De... de ez a lakás.... ezt imádom... ő az enyém... minden tekintetben nekem van kitalálva... akarom! KELL!

Nagyon régen akartam ennyire valamit... Ennyire, mint ezt... otthont. Magamnak...

10 évnyi bolyongás után megállni, és egy helyet otthonnak hívni....

Szorítsatok!

 

(ja, már kifujhatjátok, és lélegezhettek normálisan. MEG NE FULLADJATOK!)

Szerző: Verde Lunaria  2013.06.10. 14:50 7 komment

Címkék: én segítség szerencse terv otthonom

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr785354056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2013.06.10. 16:46:14

Sikerül. Nagyon kíváncsi vá tettél (hol, milyen stb).

Szerijucus 2013.06.10. 17:03:29

Ennyi jár! :)

Bulizunk? :)

Szvetlana 2013.06.10. 17:32:06

Az ujjam beletorik uuuugy szorilok ;)

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2013.06.11. 03:10:56

phhhhhhhhhhhuuuuuu (kifúj) :D nagyon szorítok!

Verde Lunaria 2013.06.11. 08:09:45

@motymoty:
remélem tudtam csillapítani kiváncsiságod ;)

@Szerijucus:
ha minden összejön... de előre nem iszunk a medve bőrére

@Szvetlana:
köööszi

@perenne-2:
ha összejön, akkor majd lesznek...

@anyuss:
:D

@agyragobogar:
köszi. azt is hogy nem fulladtál meg :)
süti beállítások módosítása