Mármint én. Én képes vagyok. Hitel képes.

Akkor utánam a vízözön és jöjjön a neheze....

Otthont teremtek. Magamnak, de nem magamközt.

Nincs több csendes néma elfojtott magány.

HELLÓ ÉLET!

ugrik.jpg

Szerző: Verde Lunaria  2013.06.12. 09:36 4 komment

Címkék: otthonom

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr45356957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2013.06.12. 15:14:05

@motymoty:
Vasárnap délelőtt még egy szívemnek kedves személy is megnézi, és ha bólint (igazából más választása nem igen, van, különben seggbe billentem), akkor hétfőn leülünk megbeszélni a részleteket :D

motymoty 2013.06.12. 15:22:13

@Verde Lunaria: :)

Szegény kedves személy. Nem lehet könnyű dolga. :)

hoszszu 2013.06.12. 22:42:51

Juhúú, meg ilyenek! :)

@motyi: A kedves személynek igazából tök könnyű dolga van. Ha jól értem, csak bólintania kell :D
süti beállítások módosítása