Valaki módszeresen végig olvassa elejétől végéig a blogom.

A paranoiám azt mondatja, rátalált valami ismerős, a francba.

A naiv gyermeki énem, sikongv ujjong, hogy egy híres kiadó veszi éppen górcső alá irományaim, beleszeret, és kiadja könyvben...

A realitás meg talán annyi, hogy valaki idetévedt, és rajtafelejtetette az ujját az enteren.

Minden esetre, nem bánom, ha kommentelsz Kedves Idegen, mert nagyon szexualizálja a csőröm, hogy ki lehetsz ;)

Szerző: Verde Lunaria  2013.07.24. 09:38 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr435422593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Littlewood · http://mslittlewood.blogspot.hu/ 2013.07.25. 22:03:12

Nyilván mindenki más tudja, de honnan lehet tudni egyáltalán, hogy valaki elejétől végig elolvassa? A kedves idegen term nem én vagyok, csak felizgatott a kérdés.:)

Laptopgirl 2013.07.26. 17:27:14

Szia Verde!

Én vagyok azt hiszem a rajtakapott módszeres végigolvasó. Először is nyugodt lehetsz, nincs lebukásveszély! Szívesen látnám könyv formájában a blogod, hiszen én is úgy olvastam, mint ha az lenne, de nem vagyok egy kiadóvállalat szerkesztője :(
Szerintem izgalmas, tartalmas az életed, bár Te sokszor máshogy érzed...
Nem bántam meg, hogy idetévedtem és várom a folytatást :)

Verde Lunaria 2013.07.29. 08:23:51

@Luna Littlewood:
Blog statisztika oldalt, nem változó látogató szám, de nagyon megugró letöltések. És az URL statisztikán látod, hogy az Ezer éves bejegyzéseket is olvassák :D

Verde Lunaria 2013.07.29. 08:24:58

@Laptopgirl:

most csak erre van erőm:

:D HELLÓ :D

anyacska7 2013.08.03. 13:10:24

én is osztom a laptocsajszi véleményét, jól írsz, van humor és van élet a sorok közt. :))) ne add fel:)

Verde Lunaria 2013.08.05. 08:45:19

@anyacska7:
Az életet? :D
Kizárt... most kezdek belejönni.

Köszönöm a kedves sorokat :)

fiz. 2013.08.23. 20:03:07

Én sem "Valaki" vagyok, bár végigolvastam a blogod a napokban. Gondoltam, jelzem a para miatt. :)
Tartalmas és színes életet élsz. Hidd el, erre kevesen képesek, keveseknek adatik meg. Élvezd! :) Hullámvölgyek pedig voltak, vannak, lesznek. :) Ezt hívják életnek! :)
Jah, egy kertészkedős blogról jutottam el hozzád, és itt ragadtam... azt hiszem, ez is sokat mond. :)

Verde Lunaria 2013.08.26. 08:25:01

@fiz.:
:D
Drága vagy, köszönöm!

Jó szórakozást a továbbiakhoz ;)
süti beállítások módosítása