Tegnap megmutattam az én kis zsebkendőnyi otthonom egy nagyon kedves ismerősömnek. Aranyos csaj, okos, szép, sikeres. És van egy működő párkapcsolata egy okos rendes sráccal.

Aztán a második korsó sör után valahogy felszínre tört belőle és mesélni kezdett.

Elmesélte nekem az életem APK mellett. Vagyis pontosabban a sajátját. Félelmetes Volt lánti és hallani, hogy min megy keresztül. Hogy pontosan azt látja és érzi amit én, és úgy gondolkodik ahogy én, és még én hittem azt, hogy egyedi eset vagyok (kivéve Paragrafus). Pontosan tudtam, hogy ha a srác ellen beszélek, akkor se fog változtatni, ha mellette, attól se lesz jobb neki.

Nem képes semmi könnyíteni a lelkén és még nagyon nem tart ott, hogy magától lépjen, tegyen bármit is. Még nem telt be eléggé a pohár. Még jobban szereti a srácot, mint magát. Még nem szívott le tőle elég energiát, hogy már annyira gyenge legyen....

A hátamon futkosott a hideg, ahogy fordult a kocka. Kívülről látni azt a szép okos sikeres lányt, akit lelkileg megnyomorítnak, aki nem meri élvezni az életet, aki ahogy beszél, nem is az a lány, akit ismerek. A szívem szakadt meg érte.... ÉS fájt a gondolat, hogy ezek szerint az én barátaim is ezt látták. Mármint akinek hagytam.

Érdekes játéka ez a sorsnak.

A-sors.jpg

Szerző: Verde Lunaria  2013.08.29. 10:08 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr605483074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perenne-2 2013.08.29. 22:51:58

Az élet válaszolt a nekünk feltett kérdésedre.
süti beállítások módosítása