NEM VAGYOK KOFFEIN FÜGGŐ! Én pusztán a megszokásaim rabja vagyok.

Reggel felkelni, pöttyös köntöst venni, kicsoszogni, kávét főzni, élvezkedni az illaton.

De mi történik, ha a hetek óta elodázott bevásárlás következtében nincs otthon kávé? Megtörik a reggeli varázs. Bizony a köntös is hiába pöttyös, a nap is hiába süt, mert NINCS KÁVÉ.

Nem vettem. Nincs illat. Ellenben olyan szintű hiszti van, hogy az én galamb lelkű Lakóbarátom is azt találta mondani, hogy egy hisztis picsa vagyok....

TÉNYLEG csak a megszokások rabja vagyok. Nem a koffeiné...

kave-2.jpg

 

PS:

Valamint a cégnél sincs kávé. De nem azért tartott el délig, hogy ezt itt kifejtsem!

Szerző: Verde Lunaria  2013.10.03. 11:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr415548712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása