... azonnal utána kapsz, mert éjjel, éjfél után néhány percel ha csörög, akkor baj van. Vérnyomás a plafonon, kotorászás a tapi képernyőn, anélkül, hogy emberlánya nézné, hogy kiaz, mert baj van. Ilyenkor baj van. Ilyenkor a kedves csörgés egy sziréna... és ahogy az álmosságtól letapadt nyelv, épp csak megformál egy....

- Igen?!????

-HOL A LEVÉL????!

- Elnézést, téves.

letettem. Majd Dió pislogott nyújtózott és nyalogatni kezdte a lábam,így mire megint csörgött a Telefon, már leesett, hogy Csoki éppen az esti ígéretem próblja behajtani.

- Nem téves. Ezt majd Mond a mikulásnak! Milyen vagy már, nem küldtél listát. Én persze megírtam, de nem fogom átküldeni, mert lenyúlod az ötleteim. Szép egy barát vagy, még levelet se írsz a Jézuskának....

(vagy valami ilyesmi monologba csöppentem bele, annyira nem emlékszem. Bár halllottam, hogy Csokiné a háttérben mondogatja, hogy hagyjon aludni...)

- Te tényleg ezér hívtál éjnek évadján?

- Ezért.

- Te beteg vagy....

- Holnap estére lista!

- Dolgozom. És fodrászhoz megyek....

- Kifogás. Mellébeszéd. Nyűglődés. Ha nem írod meg, átmegyek és elseggelek!

- Odaadnád Csokinét?

-?

- A telefont. köszi....

- Szia... Ne haragudj, csak...

- Semmi. Ivott vagy füvezett?

- Egyik se. Kattant. Velem is megíratta.

 - Nem fogom megúszni, mi?

- Nem fogod...

- Miket írt?

- Ha elmondanám beadná a válást.

-.... Mond meg neki holnapra meglesz....

 Kimentem inni egy pohár vizet, erre csapódik a bejárati ajtó, lakóbarát berobban, és széles vigyorral a képén közli:

- Jövő héten szerdán megyünk salsázni. Megvettem neked is a jegyet és a kövérséged, meg a munkád, meg a lelki nyomorod nem kifogás!

 

... Ha belegondolok, hogy SzSz egy órán át hallgata a hülyeségiem, aztán Paragrafus két órán át....

Nincs sok barátom. Sőt. Alig akad. De akik vannak. Ők a legnagyobb kincsek.

Szerző: Verde Lunaria  2013.11.14. 09:29 Szólj hozzá!

Címkék: barátok segítség csoki szsz paragrafus lakóbarát

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr765632575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása