Meló után babanézőben voltunk Lakóbaráttal. Ömlenghetnék, hogy mennyire pici, cuki, tündéri és CÉÉÉP a baba, mert tényleg, de de....de van ennél rám sokkal jellemzőbb sztorim is tegnapról.

Mert én még mindig úgy közlekedek a városnak bizonyos részein, hogy GPS, különben eltévedek. Felszedtem Lakóbarátot, és meséltem neki, hogy szerintem néha a kedves hölgyi hang (nem, nem női, Csoki szerint ez inkább hölgyi), szóval a hölgyi hang igazi béna nő, és nem tudja melyik a jobb meg a balkeze, és nem csak azért mert neki nincs. Lakóbarát röhögött, hogy ÉN nem tudom, de hogy óvjam a hiúságom, rákenem a dzsipszire.....

Állítása többször is igazolódni látszot a Ferdinánd híd környékén, mikoris 60nal suhanva sávok közt cikázva nem értettem, hogy de hol enyhén jobbra, és mi az hogy balra?!

Szerencsés megérkezésünket követő villám-(baba büdöset kakil és egyfolytába de mi tényleg nem ezért nem maradunk sokáig)-látogatásunkat, egy hosszas hazaút követte. Mert eltévedt a kedves hölgyihangú dzsipsz.

Köröztünk egy csomót a lakótelepen aztán kimentünk valami dzsindzsás kátyus útra ami felett! ment talán egy autópálya?!, és akkor egy csillivilli újépítésű negyedet követtet egy nyomortanya, ahonnan rá kellett menni AZ ÚTra.

AZ ÚT....

Bermuda háromszögi anomáliái ott kezdődtek, hogy hölgyi hang bemondta, menjek jobbra, de a képernyő és az út is csak balra vitt. Ezt tényleg igazolhatja Lakóbarát is. Aztán rákanyarodtunk egy útra, ami egyszerre vitt az M1-M7, M3, M5, 1-es, 6-os, Budapest Centrum, Ferihegy, és végül Hősök tere..... Ez egy legalább 6, de inkább 8 sávos út. És a jelek szerint a szélrózsa minden irányába visz.  Hölgyi hang pedig folyamatosan nyomatta, hogy térjek át a szembe sávba.... Annyira nem tudtam hol vagyunk, szerintem még a neonfényes reklám izék is a marsról jöttek, az útmeletti tornyház meg tuti nem fővárosunkban vannak....

És akkor felvillant a megmentő felirat: ÁLLATKERT

Volt akkora a megkönnyebbülésem, mint mikor maj' kifogyott a benzin a kocsiból hazafelé horvátoktól az autópályán és megláttuk az utolsó 1 km-n a kutat..... 

A kedves hölgyi hang meg erősen tiltakozva újra tervezett és továbbra is a szembe sávot tartotta jó megoldásnak. Pedig épp nem voltam öngyi hangulatban...

 

 

Szerző: Verde Lunaria  2013.11.29. 09:44 1 komment

Címkék: autos

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr905666561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idegszaggató 2013.11.29. 17:31:11

tessék igo8at használni, más időpocsékolás
süti beállítások módosítása