Az ideoda repkedés még a kisebbik gond, nem is attól áll meg az ész, hanem

  1. hogy utána bedagadok.
  2. meg attól hogy 32 jurót fizettetnek valami afrikai borért, ami szerintem inkább lafieszta édesélmény,
  3. vagy attól, hogy mint a hülye filmekben az emberlánya éjjel fél egykor még a prezentációt nézegeti a Hotel bárjában,
  4. aztán akad még olyan, hogy simán megijedünk reggel az embernagyságú zebraszobortól a szobában,
  5. meg attól hogy este véletlen Krokodil húst rendel, mert hülye német étlap hülyén fogalmaz (apropó: rágós, nem finom)
  6. aztán azért az se semmi, hogy késett a gép egy órát, mert nem Volt kerekesszék a reptéren.
  7. a kedvencem azért akkor is az Volt, hogy APK munkatársával találkoztam a reptéren, aki finoman elmondta, hogy egy kegyetlen cafat vagyok, APK egy remek ember, aki imádott és meg se érdemeltem és legyek hálás az elmúlt évekért, és hogy mennyire tönkre tettem szegény fijút*

Szóval eszem megálll...

bameg.jpg

*nem, nem álltam le vele vitatkozni... ahhoz túl fáradt voltam. Meg mellettem állt a főnököm. De azért bánt...

Szerző: Verde Lunaria  2013.12.13. 13:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr425689537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása