Verda pár napja vacakol. Tegnap kicsit megbütykölték az izéjét, alig került negyed százba, és én balga azt hittem, túl vagyok rajta.....

Ma hajnalban vigécen vágtatok az M0án a belső sávban, mikor elkezdet rángatni, aztán lassulni és még inkább lassulni a kocsi, , én meg páni szerűen húzódtam volna lefele, de zsinorba jöttek a kamionok. És mikor az autó már épp gurult, félig a szélső sávba, félig a halászteleki felhajtó sávjának végében. Még annyi lélekjelenlétem Volt, hogy vészvillogót kiraktam, de igazából szexualizálhattam, mert köd Volt..

Kocsi megáll, én meg ülök és tényleg azt hittem, hogy ott fogok meghalni.

Köd...

M0....

Szar helyen megállás...

Kipattantam a kocsiból, kirohantam az út legszélére, és mindenféle ismerőst elkezdtem hivogatni, de mivel hajnal Volt rohadtul nem vette fel senki. Érthető módon. Esküszöm, azt vártam mikor vasal ki engem, vagy a kocsit egy kamion. Én...

Én tényleg azt hittem, hogy meg fogok halni. Hogy vége.... De mégis, az életösztön, vagy a f.sz se tudja mi, elővette a telóm, és neten keresett autómentőt....

Életem legkeményebb egy órája Volt. És senki nem állt meg segíteni.... SENKI....

Mondtam már, hogy elbaszottul magányos vagyok és kurvára egyedül vagyok?

Lehet fel se tűnt volna senkinek, ha kivasal egy kamion. Max a kamion soffőr mérgelődött volna, mikor most volna lefele a vörös muslicát az alvázról....

Szerző: Verde Lunaria  2013.12.17. 10:31 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr755694980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2013.12.17. 12:22:12

Nem csoda, ha senki nem áll meg. Mindenhol a médiában csak arról van szó, hogy ilyen olyan szélhámosok trükköket bevetve rabolják ki az embereket. Minden jóindulat ellenére, az első gondolat nem az, hogy baszki ott van egy csaj segítségre szorul, hanem, ott egy csaj, de hol a banda mögötte és hányan várják a balek áldozatot hogy fejbe verjék és a sáncba dobják... (nem a filmek hatása ez, hanem az öt órai rémhíreknek)

Verde Lunaria 2013.12.17. 13:05:25

@agyragobogar:
attól én még nagyon be voltam tojva...
mondjuk még most is :S

Szerijucus 2013.12.17. 15:11:54

Ettől nem vagy magányos, én is ott ültem volna egy jó darabig....
Igen, bazi nagy szerencse, mert köd nélkül is necces, na de ködben?
Új születésnapod is van és tuti egy őrangyalod is :)
Ha hazaérsz, igyál egy pohár bort :) Vagy valamit...

Verde Lunaria 2013.12.18. 13:41:49

@Szerijucus:
bealudtam, mire odajutottam, hogy akár borozhatnék.
süti beállítások módosítása