SzSzbe karolva lépcsőt másztunk fenn Északon, mikor mellékesen megemlítettem neki, hogy lehet költöztetem a blogot.

Hogy miért? Mert az a korszak lezárult, amiért ez a blog megszületett. Mármint vége az APK-s tépelődéseknek és őrlődéseknek. Persze, nem múlik el nap, hogy ne gondolnék rá. De egyre kevésbbé fáj az elmúlt nagyon nagyon nagyon sok év.

Ez itt és most már egy nagyon másik élet, mint az egy egész évvel ezelőtti. És mégis pontosan ugyanaz. Az enyém, az én életem. Amiben lezárult a tavalyi évben egy nagy korszak és most készülök lezárni még egy nagy időszakot. Valahogy ez a sok lezárás úgy kívánja a blog váltást.... Vagy blogírás befejezését.

... hangos még nem teljesen körvonalazódott gondolataim csak játékok voltak a "mi lenne ha..."-val. Talán még az is megfordult eszement eszembe, hogy magamnak írom, oké, de sose lesz index címlapos, nem kellene bele ennyi energiát se feccölni....

Mert ugye nem lettem index címlapos..... Hát de...

index címlap.png"Gumi vagy nem gumi - karnyújtásnyira a szexuális biztonság sokan még se élnek vele"


Egyrészről gratulálok a szerkesztőnek, mert nyilván a megírt történet nem éppen az egy éjszakás kalandommal történt, hanem kvázi azzal a pasival, aki.... na szóval aki Aki. Másrészről csak vállon veregetem magam, hogy drágaságom, itt az index címlap, éghet a fejed, anyád is biztos olvassa, harmadrészről a troll kommentelőknek, akiknek részben igazuk van, mert nem címlapra való egy "senki" magánélete. Ebben egyet értek. Az meg nyilván a hiúságomnak egy pofon, hogy kisiskolás módjára írok... Én balga, azt hittem, hogy legalább a VassVirág szintet megütöm. Fejős Éva féle magasságokról nem is álmodom. ;) Na de minek kommentel? Miért olvassa? Ha nem tetszik, otthagyom, tovább lépek... vagymi.

Összefoglalva, komolyan elszégyelltem magam, és kicsit az ihlet is megakadt. Lenne mondanivalóm, akad kis szösszenet sztori bőven, csak most úgy bennakad a szó.

És akkor blog költözés, vagy befejezés.....

Filózok. Pörgetem a régi és új blogokat amiket olvasok, és igazán rosszul érintene, ha bármelyik kiesne. Bennem tényleges hiányérzet lenne, ha valaki megszűnne...  Végigjátszom, hogy miket olvastam réges rég  kínlódásom legsötétebb bugyraiban, és beugrik egy blog, valahonnan nagyon régről, vagyis nem is egy, hanem egyszerre kettő:

Alida van pasid?

Vidéki tyúkok szeretik a városi disznókat

Alida meg is szűnt, vidéki tyúkok se túl aktív már.... Pedig valahonnan innen az alapötlet és bátorság... Nem is tudom mit akartam ebből kihozni....

Ha most azonnal nem nyomok az élesítés gombra, ezt a posztot is törlöm....

Így lett ez se füle se farka.....

Szerző: Verde Lunaria  2014.01.15. 16:48 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr555749257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2014.01.15. 18:03:32

Hát cseppet sem örülnék ha megszűnne a blogod... azon nem gondolkodtál hogy meghívóssá tedd? Akkor sokkal több dolgot le mernél írni mert tudod kik olvasnak.
Na jó ellenérv is vagyok rögtön... spec én azért nem zárok be mert tudok néhány zugolvasóról akik tuti nem kérnének meghívót.

Zynnia 2014.01.15. 20:09:32

Szia Verde!

Abba ne hagyd! Nekem hiányoznál nagyon...

Index címlapos trollokhoz: egy könyvet sem a középen kezdek olvasni, és nem egy fejezetből próbálom meg eldönteni, hogy jó könyv-e.

Ha meghívós leszel, kérek meghívót :)

chanson 2014.01.15. 22:58:15

Ne legyél meghívós.... én sosem olvasok meghívós blogokat. :-)))

Gyere át a blogspotra, ha váltani akarsz! :-)

Verde Lunaria 2014.01.16. 08:27:19

@Pannaa:
@Zynnia:
@chanson:
:)
most olyan Leszek mint Madár a mai interjúban. Augusztusig marad minden a régiben utána meg vagy igen vagy nem...

Szerijucus 2014.01.16. 11:05:19

Na, ízé :) Ne légy meghívós, mert a meghívós illetve azzá lett blogokat én sem olvasom, Chansonhoz hasonlóan (véletlen? :D) Tudom, felhívhatlak meg írhatok is neked, de azé, na máááááááá! :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2014.01.22. 18:07:28

Kérlek értesíts majd a változásokról, hadd olvashassalak tovább. :)
Blogspot, Wordpress jó, ha mégis költözés.

Verde Lunaria 2014.01.23. 10:03:09

@Enchantée:
Egy darabig még tuti maradok ;)
süti beállítások módosítása