Az az idióta kalapos nekem mindent lehet asszonyság a kocka orrú magassarkú csizmájában meg bundájában, az a felelőtlen p.csa, hogy a jegesre fagyott letaposott havas úton letipeg az úttestre mert baromira lusta sétálni 20 métert a zebráig.... Hogy legközelebb vezesse ő az autót, aki elé így lelépnek, és csússzon neki ő konténernek....

Nem, nem én voltam aki neki csúszott, hanem az előttem levő kocsi. K.rvára nem tudott mit tenni. Az asszonyság meg felszállt a villamosra és elment...

De azt a kamionost is ütni kellene, aki az M0án úgy húzott el mellettem, hogy belibegett a Verda. Én úgy nyolcvannal ha mentem, figyelembe véve havat a jeget, a csúszást a fröcskölsét... De ez, ez végül a legbelső sávba száguldott, majd Halásztelekné a drága úgy járt fartáncot, hogy 2 sávott kilengett a pótkocsi... Az a maaaarha! Közúti veszélyeztetésért le kéne csukni.

És ha már morgok. Banyek, a dugó a duda hangjától nem múlik el. Nem fognak gyorsabban araszolni a kocsik. És az az agresszív mercis mögöttem, aki végig dudálta a sort, és habzott a szája... Kényszer zubbonyt neki!

Felelőtlen b.dös banda... GR!

Szerző: Verde Lunaria  2014.01.29. 09:35 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr395787687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2014.01.29. 19:14:35

... engem is hasonlóan morcossá tesz... ráadásul itt szombat óta folyamatosan esik... :-(

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2014.01.30. 11:26:20

Hozzánk megérkezett a tavasz :) Küldök nektek is egy csokorral!
www.agyragobogar.com/2014/01/nektek-foto.html

Verde Lunaria 2014.01.30. 11:27:57

@agyragobogar:
nem is tudom... szegények el fognak fagyni....

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2014.01.30. 13:17:48

@Verde Lunaria: egyelőre plusz fokok vannak éjszaka is, napközben meg +15

Verde Lunaria 2014.01.30. 14:25:48

@agyragobogar:
komolyan drukkolok a kis cseresznyéknek hogy így is maradjon

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2014.01.30. 14:32:01

nem cseresznye te... mandula :D mondjuk csak egy héttel korábban virágoztak ki mint általában, úgyhogy szerintem nem lesz nagy baj. És a tegnap éjszakai hűvösebb se nagyon látszik, hogy ártana nekik, mivel egyre csak jobban és jobban nyílnak ki

Verde Lunaria 2014.01.31. 11:36:20

@agyragobogar:
:D Annak is drukkolok :D

hmm... jó kis mandula pálinka :D
süti beállítások módosítása