...megkaptam.

Már vártam, mikor fog végre írni nekem SZSZ, valami olyat, ami az egyik vagy másik irányba, de eldönti a sorsunk. Hajnalban meg is kaptam. A mondat:

Mindkettőnknek jobb lesz ha soha többet nem találkozunk és nem beszélünk egymással,...

Csak azt tudtam magamban mondogatni, hogy

"nemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnemnem" Egyáltalán nem ezt akartam. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!"

A telefonomról néztem meg a mélt, és komolyan egy világ dőlt össze bennem. Viszakozni akartam, hogy ne csinálja, nem akartam, én szeretem, és dehogy akarom elveszíteni, maradjon velem, legyen nekem, bármilyen formában módon, bármilyen picit is, csak tudjam, hogy egy tizedmorzsányit van Ő nekem...

...Aztán erőt vettem magamon, mert ezt akartam, nem? hogy döntsünk/döntsön. Döntött. Így döntött... Nem merem kinyitni még egyszer az e-mailt. Nem akarom még egyszer látni... Nem akarok róla tudni.... Nincs mit tennem. Vége....

Össze kell kaparnom magam, mert a hétköznapjaim folynak tovább. Dolgozni kell, menni kell, élni kell...

Nem SZSZ az egyetlen aki fontos volt és elveszett... Azt is túléltem, ezt is túlélem....

 

Szerző: Verde Lunaria  2011.10.12. 15:35 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr933297591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2011.10.14. 11:54:54

Sajnálom!
Ha valaki ultimátumot ad, az sajnos sosem azt azt kapja, amit valójában elvárna....
Valójában én is mindig azt a személyt választom ultimátum esetén, aki nem az ultimátumot adja.... /nem egyszer fordult már elő/
Viszont hogy vége... Nem mondom, hogy fog ő még keresni. De higgy nekem, jobb lesz. Nem most, nem két nap múlva, nem is egy hét, de jobb lesz. Nálam 3 hónap volt:) Remélem nálad előbb eljön ez az idő!!!!

Verde Lunaria 2011.10.14. 18:01:52

@Sangel: Köszi.
Én akartam, hogy döntsön... nem azt, hogy velem vagy nélkülem, nem kértem, hogy áldozza be a családját értem, csak egy mondatot, ami meggyőz, hogy ha más nem is, de barátok, kedves ismerősök maradhatunk... :(
Majd lesz valami...

Sangel 2011.10.21. 08:50:19

Halad a story azért rendesen (:
süti beállítások módosítása