- Kicsi szivem, hol jár az eszed?

- Tessék? Őőő… Sehol, még… izé, nem ébredtem fel (hát hol járna a tegnapon)

- Rosszkedvűnek tűnsz.

- Én, dehogy! :) (gondolatban nincs nálam boldogabb, de ha kinyitom a szemem, bilibe lóg a kezem)

- Olyan sokat merengsz ma. Minden rendben, vagy majd napok múlva fogod csak lemondani?

- Mondom, semmi bajom, minden oké. (az a bajom, hogy itt vagyok. ITT és nem máshol, és nem értem, hogy miért csinálom)

- Miért van ilyen rossz kedved?

- Nincs rosszkedvem. (Istenem, ahogy könyörgött, hogy szálljak be a kocsijába, pedig rá akartam vágni az ajtót… ahogy nézett azokkal a nagy kék szemeivel…)

- De, semmi mosoly az arcodon. Most mit csinálsz? Most nekiállsz takarítani???

- Takarítani? Mi?! Tegnap kinyaltam az egész lakást!?! És most szerinted takarítok, szerinted kell? Ismételten nem vagy megelégedve a munkámmal? (mikor megkérdezte, hogy bízok-e benne, én annyira hirtelen és reflexből mondtam, hogy igen…. APK-nak sohasoha nem mondanék ilyet)

- Jó, nyugi. Nem kell takarítani. Nem úgy értettem. Csak miért pakolsz?

- Mert te nem fogsz. (ahogy megfogta a kezem… ahogy kérlelt… ahogy az érzéseiről mesélt… ahogy éreztem, és tudtam, hogy ott van velem, hogy arra a másfél órára ő az enyém, csak az enyém)

- Mindent megteszek amit csak kérsz, csak kérlek ne legyen rossz kedved.

- Ne beszéld belém, hogy rossz kedvem van. ( ahogy a Duna parton sétáltunk…)

- Egy mosoly sincs az arcodon.

- Min mosolyogjak? A pézséid megint szanaszét.. (ahogy átölelt….)

- Jó, majd összeszedem. Elfogyott a tej. Tegnap nem intézted el a bevásárlást?

- És feleségül is én kérjelek téged. Miattad kell boltba menni, ezért megvártalak. Bocs, nem akartam olyan kaját hozni, amit nem eszel meg. (az a tétova csók.. szinte engedélyt kért)

- Jó, oké, elmegyünk. Nem értem miért vagy ilyen paprikás.

- Nem vagyok. Csak megint hülyeségeken vitázunk (amikor azt mondta, hogy ott vagyok a karjaiban, de máris hiányzok….)

- Mi bajod?

- Semmi. (annyira nem akartam elszakadni tőle)

- Ezt ne mond.

- De mondom. Most már lassan idegesítesz. Miért nem hagysz 5 percre nyugton??? (vajon igaz volt minden egyes szava tegnap?)

- Mert látom, hogy valami bajod van.

- Az, hogy 10 percre sincs nyugtom tőled ( úgy érzem, szeret. Szeret és elfogad. És és talán… Bele tudnék szeretni… )

- Mert sokat gondolkodsz.

- Miért nem szoktam gondolkodni szerinted?! (igen, nagyon bele tudnék szeretni a fekete hajába, a kék szemeibe…)

- Hát….

- Na kössz (de ha mindez csak a látszat?!)

- Te sose gondolkodsz, mindig csak cselekszel, most meg egyfolytában elmélázol.

- Csak hagyj békén! (kit érdekel… több szeretet és gyengédséget és odafigyelést kapok tőle fél óra alatt, mint APK-tól egy év alatt…)

- Nem hagylak. Mond meg mi a bajod.

- TE! Hogy képtelen vagy nyugton hagyni. ( lépnem kell…. képtelen vagyok APK-val leélni egy életet)

- Tudod mit. Békén hagylak légy boldog!

- KÖSSZ! ( … hiányzik SZSZ….)

Szerző: Verde Lunaria  2011.11.16. 09:14 7 komment

Címkék: én szsz apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr193386572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.11.16. 10:42:22

Nem éri ám ugyanazt a posztot le-fel-rakosgatni :)

kozgaztanar 2011.11.16. 11:18:30

hehe, ez vicces volt! :D

Sangel 2011.11.16. 11:18:32

Nah végre!!! Még jó, hogy megtaláltad :) Egyik kedvenc posztom :))

kozgaztanar 2011.11.16. 11:19:54

bocsi, hülye internet (blogmotor) ezt a 3 lány poszthoz akartam!!!

kozgaztanar 2011.11.16. 11:21:02

ez nem vicces, hanem szomorú. :(

Miért vagy APK-val, ha nem szereted? Miért nem vagy a másikkal (SZSZ?), ha szereted?

Verde Lunaria 2011.11.16. 12:21:25

@díva naíva: véletlenül töröltem, de megért szerintem egy visszaállítást

@kozgaztanar: az élet nagy kérdése... ki a nagyobb hülye: APK, SZSZ, vagy én? (APK-t is szeretem. jó ember, csak...)

@Sangel: hát volt segítségem a megtalálásnál... el se hinnéd, hogy kicsoda ;)

Sangel 2011.11.16. 14:14:43

@Verde Lunaria: Hmm... A mostani posztodból ítélve, akkor Ő?! Vagyis gondolom.... nem tudom, remélem... Fúúú még mindig csak úgy nézek ki a fejemből, hogy mih?! :D
Ui.: Jól tetted! :D
süti beállítások módosítása