Kinek mit jelent. Nekem az autótulajdonossá válásom dátuma többek között. És persze, idén mindenki mindenol romantikázott mindenkivel, nekem meg ugye nem igazán akadt kivel, de mennyivel jobb ez így, mint egy éve... Sokkal sokkal sokkal jobb. Csoki valószínűleg ráérzett, hogy mindezeket figyelembe véve Sem kéne egyedül töltenem az estét, Így beszerzevezett egy vacsit, amire először nem igazán akarok elmenni, mert a gyertyatartók általában ezüstből vannak, én meg leginkább zsírból..... Végül persze, elmentem. Nem Volt jobb dolgom.

Hát na... ez egy valentinnapi buli Volt, Csoki tucat ismerősével, munkatárásával, és rengeteg alkohollal. Csoki mindig azt mondta, én vagyok az egyetlen csaj az életében, akinek sose kényszerből adott bármit is Valentin napra, hanem mert csak úgy.... Idén is kaptam tőle "valamit". Pedig nem kértem. Tényleg nem kértem....

imagesSG10446C.jpgA "valami", egy kábé 190 cm magas szép széles vállú feszes fenekű jó humorú Adonisz Volt....

- A vacsora tálalva, ő tiéd, boldog Valentin napot!

- Ő????

- Ő. Tökéletes, nem gondolod?.

- Túlzottan tökéletes. Ő egy baromi jó pasi, ha én 4es csaj vagyok ő 12es pasi.... De amúgy is, mit kezdjek vele?

- :D Mozgasd meg a mocskos fantáziád.....

- Pfujjj.

- Nézd meg, és undorodj még egyszer.

- Hmmm.... Igazad van, minden elvárásnak megfelel.  De most ez nem gusztustalan? Ahogy itt méregetjük?! :P Húspiac....

- Élvezd, hagyd hogy kidumáljon a bugyidból....

- Ki akar?

- Ki akar.

- Mit mondtál neki?

- Nem mindegy????

- Nem mindegy!!!

- Csak élvezd, boldog valentint!

Szerző: Verde Lunaria  2014.02.16. 18:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr265815872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása